AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Har klart å blitt gravid 1mnd inn i iso-kuren. Går på p-piller og dette var ikke planlagt. Er inneforstått med at jeg må ta abort, men vet ikke om jeg skal fortelle «barnefar» om dette? Vi er ikke sammen, men snakker sammen daglig og har en del med hverandre å gjøre. Anonymkode: a8884...581
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 Opp til deg, men er jo litt vanskelig å ikke fortelle dette hvis dere har regelmessig kontakt. Velg kirurgisk abort eller medisinsk på sykehuset. Ikke ta medisinsk hjemme. Anonymkode: 6b866...c4b
girlygirl4 Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Opp til deg, men er jo litt vanskelig å ikke fortelle dette hvis dere har regelmessig kontakt. Velg kirurgisk abort eller medisinsk på sykehuset. Ikke ta medisinsk hjemme. Anonymkode: 6b866...c4b Hvorfor ville du valgt kirurgisk eller medisinsk på sykehuset?
Blåttvann Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 Jeg hadde fortalt det, men du må kjenne på hva som er riktig for deg.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 Du kan jo si det. Du er uansett nødt til å ta abort, dette skrev du vel under på. Så ikke noe dere får gjort noe med. Anonymkode: 36ada...08f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Skrevet 24. mai 2023 I dette tilfellet ville jeg sagt i fra fordi ingen av dere kan bestemme om det blir abort eller ei. Alvorlige misdannelser er ikke ok.. Personlig hadde jeg ikke hatt sex under kuren når du tydeligvis blir lett gravid. Anonymkode: 2ae19...83e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #7 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan jo si det. Du er uansett nødt til å ta abort, dette skrev du vel under på. Så ikke noe dere får gjort noe med. Anonymkode: 36ada...08f Har ikke skrevet under på noe? Men ja, er inneforstått med at jeg må ta abort. Anonymkode: a8884...581
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #8 Skrevet 24. mai 2023 Kontakt lege snarest!!! Kvinneguiden er ikke en sikker kilde! Det står også i pakkevedlegget at du skal kontakte lege ved mistanke om graviditet!!! Du skal ha hatt samtale og bekreftet at du går på svært sikker prevensjon, p-piller alene er ikke sikkert nok!! Anonymkode: b7473...e0e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #9 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kontakt lege snarest!!! Kvinneguiden er ikke en sikker kilde! Det står også i pakkevedlegget at du skal kontakte lege ved mistanke om graviditet!!! Du skal ha hatt samtale og bekreftet at du går på svært sikker prevensjon, p-piller alene er ikke sikkert nok!! Anonymkode: b7473...e0e Legen kan da ikke fortelle meg hva jeg skal si til han jeg har ligget med, er fullt klar over at jeg må ta kontakt med lege, men vanskelig å få gjort på kveldstid😊 Anonymkode: a8884...581
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #10 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan jo si det. Du er uansett nødt til å ta abort, dette skrev du vel under på. Så ikke noe dere får gjort noe med. Anonymkode: 36ada...08f Hva i alle dager? Ingen kan tvinges til abort på en slik måte. Uansett ts, dette er uansvarlig av deg. Dobbel prevensjon burde være en selvfølge. Informer sexpartneren din, ta abort og begynne å bruke kondom. Anonymkode: 9ba5a...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #11 Skrevet 24. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har ikke skrevet under på noe? Men ja, er inneforstått med at jeg må ta abort. Anonymkode: a8884...581 Da jeg gikk på iso, måtte jeg skrive under på at jeg skulle ta abort om jeg ble gravid. Jeg hadde ikke noe valg. Noe som hadde gjort det ganske enkelt å fortelle til evt partner om jeg ble det. For man får ikke gjort noe med det. Anonymkode: 36ada...08f
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #12 Skrevet 24. mai 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hva i alle dager? Ingen kan tvinges til abort på en slik måte. Uansett ts, dette er uansvarlig av deg. Dobbel prevensjon burde være en selvfølge. Informer sexpartneren din, ta abort og begynne å bruke kondom. Anonymkode: 9ba5a...7e8 Det er fordi ungen kan få alvorlige fysiske og psykiske skader. Man blir informert om det når man begynner på medisinen. I hvertfall måtte jeg skrive under på det, tydeligvis må ikke alle det. Så man har jo et valg. Ønsker man å bli gravid, bør man utsette å gå på iso. For noen vil acne forsvinne ila graviditeten pga hormoner uansett. Men jeg ville uansett ikke få en funksjonshemmet baby, så jeg var ekstremt nøye med prevensjon, tok graviditetstester og var klar for abort hvis det skulle skje at jeg ble gravid. Man skal også vente minst 6 mnd etter avsluttet kur med å bli gravid. Jeg ventet 1 år etter kuren før jeg ble gravid. Anonymkode: 36ada...08f
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #13 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er fordi ungen kan få alvorlige fysiske og psykiske skader. Man blir informert om det når man begynner på medisinen. I hvertfall måtte jeg skrive under på det, tydeligvis må ikke alle det. Så man har jo et valg. Ønsker man å bli gravid, bør man utsette å gå på iso. For noen vil acne forsvinne ila graviditeten pga hormoner uansett. Men jeg ville uansett ikke få en funksjonshemmet baby, så jeg var ekstremt nøye med prevensjon, tok graviditetstester og var klar for abort hvis det skulle skje at jeg ble gravid. Man skal også vente minst 6 mnd etter avsluttet kur med å bli gravid. Jeg ventet 1 år etter kuren før jeg ble gravid. Anonymkode: 36ada...08f Nei, du måtte ikke skrive under på at du måtte ta abort. Enten husker du feil eller så lyver du. Anonymkode: 9ba5a...7e8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå