Gå til innhold

Mamma Mia på Folketeatret med 10-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Billetter er allerede kjøpt, av mormor. Har en 10-åring som synes teater og forestillinger er stas, men jeg er usikker på Mamma Mia.

Noen som har vært på den med barn? Det står at den passer fra 5+, så den er ikke upassende, men passer den bedre for voksne?

Nå skal vi uansett dra, men jeg håper det blir stas for s10-åringen også.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ganske sikkert. Det er morsom musikk og fine kostymer, så selv om det ikke er en barneforestilling passer den godt for barn. 

Anonymkode: d13e4...bab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja det blir kjempegøy! 

Anonymkode: b4645...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usikker på Mamma Mia? Den passer jo for alle aldre.

Anonymkode: 5e036...518

• Liker 3
Skrevet

Det tenker jeg går fint. Da jeg var der var det flere barn som så den, og er ganske sikker på at mine barn i barneskolealder  hadde elsket det. Kan kanskje være lurt å gjøre barnet kjent med historie og musikk på forhånd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var der med en 8-åring. Gikk kjempefint :)

Anonymkode: 8e629...c6a

Skrevet

så hyggelig å høre! han elsket for eksempel kabareten på Kiel-ferga (også med mormor) med sang og dans og flotte kostymer, så da satser vi på at dette faller i smak også.

Skrevet

Ja, absolutt! Jeg har hatt med en niåring og hun elsket hvert sekund. Barn liker ofte ting de kjenner igjen, så det går jo an å spille litt ABBA låter hjemme på forhånd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært der med ni- og trettenåring, begge koste seg.

Anonymkode: 7a8d3...cf2

AnonymBruker
Skrevet

Alle kan se Mamma Mia. :) 

Anonymkode: 456dd...c09

AnonymBruker
Skrevet

Var der med 10 åringen i fjor sommer. Hun elsket det. 

Anonymkode: b3d6e...074

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der med 10 åringen min i fjor. Hun syns det var veldig gøy. Det blir gjerne litt annen vibe for de som kjenner sangene, men likefullt en fin forestilling med humor, sang, dans og en god historie for alle og enhver 😃

Anonymkode: 4f9a9...b2c

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde med en 8-åring og en 6-åring. Var helt supert! Noen av vitsene er jo litt halvgrove, men vår 8-åring elsket dem!

Anonymkode: b5cfe...dec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...