Gå til innhold

La oss diskutere BODYCOUNT

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vært i et 14 år langt forhold med eksmannen. Det er grunnen. 

Anonymkode: 4f89b...e81

Tegn på en bra dame.

Kudos til deg. 👍

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg betyr det noe. Samme som det betyr noe om hun røyker eller ikke røyker. Eller om hun er renslig eller ikke. Eller smart eller ikke. Standarder kalles det

• Liker 1
Skrevet

Betyr egentlig ingen ting. Helst under 1000.

Jeg hadde uansett aldri spurt, så jeg ville aldri fått vite det.

AnonymBruker
Skrevet

Såklart bodycount har noe å si når man søker partner.

Studier tilsier at det er en sammenheng mellom høy bodycount og økt risiko for samlivsbrudd eller forholdsvansker.

Sjalusi og tillit: Noen studier har funnet en sammenheng mellom høy bodycount og større forekomst av sjalusi og mistillit i forhold. Dette kan være knyttet til bekymringer om utroskap eller sammenligning med tidligere partnere.

Anonymkode: 4555a...2a2

• Liker 3
Skrevet

Generelt vil jeg nok si det sånn at ei dame med høyt bodycount straks blir mindre aktuelt ja. Det er nok de aller fleste vennene mine enige i. På den andre side betyr det vel ikke like nye om en ikke har langsiktigere planer.

For kvinner flest betyr nok ikke dette like mye.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør ikke, akkurat. Kvinner flest har hatt veldig mange flere partnere enn meg, sånn er det bare. Det viktigste er at sex og følelser tilhører samme skuff, ellers er vi for forskjellige.

Anonymkode: d5020...9f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvor mange mine partnere har hatt sex med før de hadde sex med meg, og ikke interesserer det meg heller. 
Aner ikke hvor mange min samboer igjennom 19 år har hatt sex med før meg, og hun vet ikke hvor mange jeg har hatt sex med før henne. Dette er uinteressant, og er uansett ikke informasjon som har noe verdi.

Viktigste er at vi har vært hverandres partnere i 19 år. Hvor mange vi har vært med før det har ingen betydning for noe som helst.

Anonymkode: c079a...315

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

JEG HAR EN STOR KØLLE SÅ JEG LIKER EI DAME SOM HAR BLITT BANKET INN SKIKKELIG Å KLAR FOR MEG

HØY BODYCOUNT = 👍

Anonymkode: 8fbc9...490

Det eneste som er stort med deg er din skriftlige idioti

Skrevet

Liker ikke begrepet bodycount, men jeg synes seksuell erfaring og antall partnere absolutt har noe å si. 

Noen bryr seg kanskje ikke, og det er selvfølgelig greit, men det er ikke for alle å dele livet med en partner som har ligget med folk rundt enhver fjærstein.

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet

Takk for at de fleste svarene her har vært respektable og ikke aggressive så langt. Jeg ble så godt som slaktet i Samliv og Relasjoner når jeg delte mitt syn på sex xD Kanskje jeg bare er dårlig med ord

Skrevet

Det er virkelig en ting jeg ikke bryr meg om. Kan ikke si jeg merker noe ulikt på kvalitet på mennesker jeg vet har lagt med mange vs mennesker jeg vet har lagt med få. Det er mye annet som har betydning for det, men hvor mange de har hatt sex med, nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke. 

Har vært sammen med mannen min i 12 år, gift i 3 år, og jeg vet fremdeles ikke hvor mange sexpartnere han har hatt. Han er en super mann på alle måter, jeg elsker han og han elsker meg, det er det jeg trenger å vite.

Anonymkode: 8e1e7...76f

• Liker 1
Skrevet

26 trans kvinne her, liker både menn og kvinner men foretrekker menn. Dette her handler ikke om å si at noen er stygge, løs eller hva enn. Det handler om at jeg bryr meg at en eventuelt partner verdsetter sex på samme måte som meg.

0-5 bryr meg ikke

6-10 bryr meg litt

11-20 tvilsomt

20+ uaktuelt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om antall, men uattraktivt med en som har hatt mye fyllasex. 

Anonymkode: c3bb4...d6f

Skrevet
Leifr skrev (6 timer siden):

Eneste Body Count som gjelder er bandet til Ice-T.

Aww shit! Body count's in the house. 😊

Skrevet

aldri brydd meg om sånt

AnonymBruker
Skrevet

Antall sexpartnere er uinteressant. MEN det har noe å si om vedkomende har vært i lengre forhold tidligere, og da helst minimum 10 år (jeg er 40+). Har de ikke det så teller det negativt.

Anonymkode: 3562f...709

Skrevet
Vikingdigin skrev (15 timer siden):

26 trans kvinne her, liker både menn og kvinner men foretrekker menn. Dette her handler ikke om å si at noen er stygge, løs eller hva enn. Det handler om at jeg bryr meg at en eventuelt partner verdsetter sex på samme måte som meg.

0-5 bryr meg ikke

6-10 bryr meg litt

11-20 tvilsomt

20+ uaktuelt

Tenker du tar opp en viktig faktor. Vi mennesker er svært ulike i hvilken grad vi verdsetter emosjonell og fysisk dimensjon ved sex.

Gjelder ikke kun et spørsmål som i denne tråden, men også for eksempel monogami versus ulike former av ikke monogame forhold.

Handler ikke om at det ena eller andre er riktig, men vi er forskjellige, og matcher forskjellig.

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet (endret)
Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Tenker du tar opp en viktig faktor. Vi mennesker er svært ulike i hvilken grad vi verdsetter emosjonell og fysisk dimensjon ved sex.

Gjelder ikke kun et spørsmål som i denne tråden, men også for eksempel monogami versus ulike former av ikke monogame forhold.

Handler ikke om at det ena eller andre er riktig, men vi er forskjellige, og matcher forskjellig.

Enig. Men virker som at mange på KG hater menn med preferanser. Det er bare å sjekke ut tråden min om å date jomfru mann. Flipped out!

Endret av Inverto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...