Gå til innhold

La oss diskutere BODYCOUNT

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke aktuelt med en partner som har ligget for mye rundt. Om dette er ONS eller om man har hoppet fra forhold til forhold betyr lite. Foretrekker en partner som kan vise til fornuftige og varige relasjoner.

Anonymkode: d0805...9f8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste Body Count som gjelder er bandet til Ice-T.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jøss, for en banebrytende diskusjon. Dette har aldri blitt tatt opp her tidligere. 

Anonymkode: d4e67...1c5

Av akuratt samme incel gjengen med akuratt de samme kvinnefiendtlige holdningene 🤷‍♀️

Anonymkode: 4c5d5...f21

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (29 minutter siden):

Du vet hvor utgangen er

Sjarmtroll du da. Bare det at du registrerte bruker for å lage en ny tråd, om et utdebattert tema, er helt utrolig.  Jeg gleder meg til du går lei av KG. 

Anonymkode: 74188...7cb

• Liker 2
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjarmtroll du da. Bare det at du registrerte bruker for å lage en ny tråd, om et utdebattert tema, er helt utrolig.  Jeg gleder meg til du går lei av KG. 

Jeg ble medlem her den 17 August 2019

AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (Akkurat nå):

Jeg ble medlem her den 17 August 2019

Beklager. Alt jeg skrev gjelder likevel. 

• Liker 2
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Beklager. Alt jeg skrev gjelder likevel. 

Det kan jeg leve med

Skrevet

Om folk hadde hørt bodycounten min, hvor mange faste forhold jeg har hatt, hvem som var utro i de forholdene(ikke meg), så hadde samtlige av fordommene deres blitt utfordret.

Bodycount betyr absolutt ingenting for hva slags person man er, eller vokser til å bli.

Ikke bryr jeg meg om hvilken bodycount partneren min har heller, og min partner bryr seg heller ikke om hvor mange jeg har hatt.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Warrior
Skrevet

Bryr meg ikke om hvor mange folk jeg dater har hatt sex med. Tenker bare alle har ett liv som de lever som de selv vil. 

Jeg går heller ikke å forteller det med mindre noen spør. Ja da svarer jeg ærlig. Sånn ca antall. Når noen ikke godtar at jeg elsker sex og har hatt ett sexliv før dem, så får de bare ikke godta. Det får være deres problem. Jeg stortrives som singel jeg, selv om jeg vil finne den rette og leve resten av livet mitt med, men det må være den rette som jeg er 100% sikker er den rette. Noen som godtar meg for den jeg. Som ikke er opptatt av hvor mange sexpartnere. 

Jeg bryr meg ikke og jeg vil at folk ikke skal bry seg tilbake. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så opptatt av det, men vi er jo bare alle forskjellig. 

Det er tross alt helt normalt å ha sex og være kåt. Uansett om en er i forhold eller singel.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært gift i 16 år. Jeg vet fortsatt ikke hvor mange min mann hadde før han traff meg. Jeg bryr meg ikke, så jeg har ikke spurt. Han bryr seg tydeligvis heller ikke, for han har heller ikke spurt.

Anonymkode: be723...c37

• Liker 1
Skrevet
Inverto skrev (3 timer siden):

Med mindre du har levd under en stein de siste åra, så har du sikkert hørt begrepet bodycount.
Nei, vi snakker ikke lenger om antall fiender drept i krig, vi snakker om den moderne definisjonen....

antall folk du har hatt sex med

Hva synes dere om bodycount? Er det noe som dere vil finne ut om den dere dater (potensiell partner),
eller bryr dere dere ikke? Mange synes at bodycount ikke er noen sin sak å blande seg i,
mens andre mener at dette indikerer promiskuitet, mangel på selvkontroll og disiplin.
Og at dette øker sannsyneligheten for utroskap og breakups

Hva mener du om bodycount? Om dette er noe du bryr deg om, når og hvordan i datingfasen
spør du dama/mannen om dette?

Hvis jeg skulle ut på markedet igjen, på jakt etter noe seriøst, ville "bodycount" absolutt betydd noe.

Nærmere bestemt: Den skal ikke avvike betydelig fra snittet. Er ganske enkelt ikke interessert i ei dame med lav terskel for å ligge med nye menn.

Og fortid er det eneste man har å vurdere noen etter.

7 er helt greit, 70 er helt uaktuelt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (7 minutter siden):

Hvis jeg skulle ut på markedet igjen, på jakt etter noe seriøst, ville "bodycount" absolutt betydd noe.

Nærmere bestemt: Den skal ikke avvike betydelig fra snittet. Er ganske enkelt ikke interessert i ei dame med lav terskel for å ligge med nye menn.

Og fortid er det eneste man har å vurdere noen etter.

7 er helt greit, 70 er helt uaktuelt.

1 er greit også håper jeg? 🙈

Anonymkode: 4f89b...e81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Investorer virker sympatisk. Ingen grunn til å være spydig.

Anonymkode: 46bcd...3f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Investorer virker sympatisk. Ingen grunn til å være spydig.

Inverto**

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

1 er greit også håper jeg? 🙈

Kommer an på omstendighetene.

1 fordi hun har vært i et langvarig forhold er et kvalitetstegn. Hun har demonstrert at hun kan holde seg til en mann over tid.

1 fordi hun aldri har vært interessert i sex er et like stort rødt flagg som om hun hadde hale, horn i pannen og kløyvd tunge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Inverto said:

Med mindre du har levd under en stein de siste åra, så har du sikkert hørt begrepet bodycount.
Nei, vi snakker ikke lenger om antall fiender drept i krig, vi snakker om den moderne definisjonen....

antall folk du har hatt sex med

Hva synes dere om bodycount? Er det noe som dere vil finne ut om den dere dater (potensiell partner),
eller bryr dere dere ikke? Mange synes at bodycount ikke er noen sin sak å blande seg i,
mens andre mener at dette indikerer promiskuitet, mangel på selvkontroll og disiplin.
Og at dette øker sannsyneligheten for utroskap og breakups

Hva mener du om bodycount? Om dette er noe du bryr deg om, når og hvordan i datingfasen
spør du dama/mannen om dette?

Jeg har ingen interesse i å høre en en kjærestes "body count". Hvorfor skulle jeg? Jeg har heller ingen interesse i å høre om ekskjærester. 

Hva slags creepy weirdoes bryr seg om tidligere partnere? 

Mann 44. 

Anonymkode: 482b2...129

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Generelt er det nok få som ikke bryr seg om partnerens fortid/bagasje, og en finner nok som oftest at de fleste har en grense et eller annet sted. Jeg tror eksempelvis de færreste (både kvinner og menn) her vil synes det overhodet ikke betydde noe om 100 menn hadde ejakulert i partneren deres. Med andre grad er det nok heller et spørsmål om hvor mye som skal til før det virkelig betyr noe, og hvor mye det betyr. 

Så er det klart at fortid sier noe om fremtid, gjennom at valgene våre sier noe om oss og erfaringene våre former oss. Det betyr ikke at en kan si alt om en person utellukkende på bakgrunn av en parameter, men at vi selvfølgelig ikke er fullstendig isolert fra det vi gjør og opplever. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (1 minutt siden):

Generelt er det nok få som ikke bryr seg om partnerens fortid/bagasje, og en finner nok som oftest at de fleste har en grense et eller annet sted. Jeg tror eksempelvis de færreste (både kvinner og menn) her vil synes det overhodet ikke betydde noe om 100 menn hadde ejakulert i partneren deres. Med andre grad er det nok heller et spørsmål om hvor mye som skal til før det virkelig betyr noe, og hvor mye det betyr. 

Så er det klart at fortid sier noe om fremtid, gjennom at valgene våre sier noe om oss og erfaringene våre former oss. Det betyr ikke at en kan si alt om en person utellukkende på bakgrunn av en parameter, men at vi selvfølgelig ikke er fullstendig isolert fra det vi gjør og opplever. 

Vague. Hva er DIN mening da? For øvrig anser jeg ikke mine tidligere partnere som folk som har ejakulert i meg. Jeg har hatt sex med dem.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

JEG HAR EN STOR KØLLE SÅ JEG LIKER EI DAME SOM HAR BLITT BANKET INN SKIKKELIG Å KLAR FOR MEG

HØY BODYCOUNT = 👍

Anonymkode: 8fbc9...490

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (19 minutter siden):

Kommer an på omstendighetene.

1 fordi hun har vært i et langvarig forhold er et kvalitetstegn. Hun har demonstrert at hun kan holde seg til en mann over tid.

1 fordi hun aldri har vært interessert i sex er et like stort rødt flagg som om hun hadde hale, horn i pannen og kløyvd tunge.

Vært i et 14 år langt forhold med eksmannen. Det er grunnen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...