Gå til innhold

La oss diskutere BODYCOUNT

Anbefalte innlegg

Gjest Inverto
Skrevet

Med mindre du har levd under en stein de siste åra, så har du sikkert hørt begrepet bodycount.
Nei, vi snakker ikke lenger om antall fiender drept i krig, vi snakker om den moderne definisjonen....

antall folk du har hatt sex med

Hva synes dere om bodycount? Er det noe som dere vil finne ut om den dere dater (potensiell partner),
eller bryr dere dere ikke? Mange synes at bodycount ikke er noen sin sak å blande seg i,
mens andre mener at dette indikerer promiskuitet, mangel på selvkontroll og disiplin.
Og at dette øker sannsyneligheten for utroskap og breakups

Hva mener du om bodycount? Om dette er noe du bryr deg om, når og hvordan i datingfasen
spør du dama/mannen om dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om dama har så lite selvrespekt at hun har knullet alt som har puls, så teller det definitivt, det sier mye om ens selvkontroll og karakterer. Men jeg har ikke problem med at en dame har en fortid hvor hun har hatt mye sex, men det er da grenser 

Anonymkode: 23b0c...a73

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sykt teit konsept, kun ment for å shame andre, og da spesielt kvinner. Kunne ikke brydd meg mindre om så en jeg likte hadde ligget med 200 stykk, om han brukte kondom. Hadde ikke brydd meg om å vite det heller.

Anonymkode: 60bfd...80f

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om dama har så lite selvrespekt at hun har knullet alt som har puls, så teller det definitivt, det sier mye om ens selvkontroll og karakterer. Men jeg har ikke problem med at en dame har en fortid hvor hun har hatt mye sex, men det er da grenser 

Det stemmer ikke. Man kan ha ypperlig selvkontroll (og selvrespekt, hva faen...) selv om man har ligget med mange. Har det slått deg at noen rett og slett bare liker å gjøre det? Snakk om å sitte på sin prektige høye hest 🙄

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg kunne valgt en superkraft hadde jeg valgt å vite folk sin body count. Det er bedre enn å fly eller bli usynlig 

Anonymkode: 5ecee...cf4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kunne ikke brydd meg mindre om så en jeg likte hadde ligget med 200 stykk

Anonymkode: 60bfd...80f

God damn

AnonymBruker
Skrevet

En mann som i alvor brukte bodycount om hvor mange damer han har hatt sex med, eller spurte meg om min "bodycount", hadde der og da diskvalifisert seg som interessant for meg. Dealbreaker.

Å ha hatt sex med mange som han fremdeles har en respektfull og omtenksom holdning til, som han ser på som personer med følelser og tanker og ønsker og håp - det er ok.

Bodycount-tankegangen er objektiviserende av kvinner (det er i all hovedsak menn som bruker begrepet), og ikke minst en devaluering av kvinner som personer. Kvinner omgjøres til upersonlige kropper som ikke er verdt noe mer enn å feie over til mannens nytelse.

Ts, siden du har sagt at du har lite erfaring og nå skal ut på datemarkedet - seriøst, slutt å "lese deg opp" på nett. Du risikerer å diskvalifisere deg selv som partner fordi du er så opphengt i hva kyniske personer på nett, som kun er ute etter å tjene penger på slike som deg, fremstiller som sannheter.

Logg av nettet for en lang periode. Kom deg ut og vær sosial med andre, skap relasjoner, vær oppriktig interessert i de du møter, ikke overtenkt. Vær deg selv, det er nok. La andre være seg selv, det er nok. Vær oppriktig interessert i andre, det er nok.

Anonymkode: 8dcf8...442

• Liker 11
  • Nyttig 2
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts, siden du har sagt at du har lite erfaring og nå skal ut på datemarkedet - seriøst, slutt å "lese deg opp" på nett. Du risikerer å diskvalifisere deg selv som partner fordi du er så opphengt i hva kyniske personer på nett, som kun er ute etter å tjene penger på slike som deg, fremstiller som sannheter.

Logg av nettet for en lang periode. Kom deg ut og vær sosial med andre, skap relasjoner, vær oppriktig interessert i de du møter, ikke overtenkt. Vær deg selv, det er nok. La andre være seg selv, det er nok. Vær oppriktig interessert i andre, det er nok.

Anonymkode: 8dcf8...442

Yes ma'am!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor heter det ikke «dickie count» eller «pussy count»? Jeg er vel dritkjedelig for jeg har bare ligget med eksmannen min 🙈 Har ikke blitt spurt om dette på de to Tinder-datene jeg har vært på. Litt rart å spørre om slikt på café kanskje. 

Anonymkode: 4f89b...e81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er jeg ikke så interessert i å diskutere. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre, og sånne folk som bryr seg om det vil jeg ikke ha noe å gjøre med. 

Anonymkode: 4c5d5...f21

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste «bootycount» 🙈Leser for fort, har alle anal-sex nå da, var min første tanke 😅 Levd under en stein i årevis i et forhold, jeg 🙈

Anonymkode: 4f89b...e81

AnonymBruker
Skrevet
esk skrev (13 minutter siden):

Det stemmer ikke. Man kan ha ypperlig selvkontroll (og selvrespekt, hva faen...) selv om man har ligget med mange. Har det slått deg at noen rett og slett bare liker å gjøre det? Snakk om å sitte på sin prektige høye hest 🙄

Det har jeg heller ikke nektet for. Stor forskjell på å ha sex med mange, og å knulle alt og alle som byr seg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ett begrep for å hedre menn, og shame kvinner.

Jeg spør ikke om det, og jeg vil ikke bli spurt om det. Jeg synes det er en uting å sitte å telle slikt, det er turnoff, og det kan være nok til at jeg avslutter datingen.

Anonymkode: e1be5...c16

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, for en banebrytende diskusjon. Dette har aldri blitt tatt opp her tidligere. 

Anonymkode: d4e67...1c5

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Inverto skrev (1 time siden):

….

mens andre mener at dette indikerer promiskuitet, mangel på selvkontroll og disiplin.
….

Hva mener du om bodycount? Om dette er noe du bryr deg om, når og hvordan i datingfasen

I utgangspunktet er jeg ganske tydelig på at jeg ikke bryr meg, men gitt det øverste avsnittet, kansje jeg burde, siden det er kvaliteter jeg ser etter i en partner.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri bruk det ordet i datingprosessen, ts. Aldri. Når det er sagt. Nei, jeg bryr meg ikke, trenger heller ikke vite hvor mange, men hadde jeg funnet ut det var over hundre, ville jeg vel blitt litt sånn øhøø - er han billig eller? Likevel. Var duden bra og stabil (noe jeg mener man fint kan være selv om man har hatt et yrende singelliv) hadde jeg vel svelget det. Har selv hatt 20 stk circa og den som blir frastøtt av det eller hever en moralsk pekefinger eller mener det liksom skal si noe om meg som person ellers, ryker rett ut.

Anonymkode: 46bcd...3f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke likt å være i forhold med noen hvis body count var vesentlig annerledes min. Jeg har ligget med rundt 20, det samme gjelder partneren min (vi er begge snart 40). Vi begge har hatt noen forhold, noen flørter og noen ONS, så vi har samplet livet uten at det gikk helt over stokk og stein. Det er viktig å ha erfaring, men det er også viktig å kunne si nei. 

Anonymkode: ef0ad...66b

• Nyttig 1
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jøss, for en banebrytende diskusjon. Dette har aldri blitt tatt opp her tidligere. 

Anonymkode: d4e67...1c5

Du vet hvor utgangen er

AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (1 time siden):

Hva synes dere om bodycount? Er det noe som dere vil finne ut om den dere dater (potensiell partner),
eller bryr dere dere ikke?

Nei jeg bryr meg ikke.

Spør ikke på noe punkt i datingen.

Noe så uinteressant 🙄

Aner ikke hvor mange samboeren min har ligget med før vi ble sammen. Eneste som betyr noe om dette, er hvor mange hun har ligget med etter vi ble sammen.

Anonymkode: c079a...315

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...