AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Hva tar dere som store komplimenter? Når det gjelder både personlige egenskaper og utseendet. Anonymkode: ebea8...b54
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 Liker dere å få komplimenter, eller er det bare kleint og pinlig? 🤔 Anonymkode: ebea8...b54
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 "Oooooh han er så stoooor". Yeah right. "Du er så flink og så hjelpsom. Jeg føler meg så trygg sammen med deg" bullshit som menn kjøper 😂 Anonymkode: a594d...e49 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 Jeg er sååå lyst på deg. Let's go! Så ofte som mulig. Alt annet er whatever. Anonymkode: d72f8...c77 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 Alt som hjelper på egoet, at man er bedre en andre er bestandig en hit. Trenger ikke å være sant, bare man får høre det fra en villig partner er det nok Anonymkode: c3676...13d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Skrevet 24. mai 2023 Alt som jeg vet og merker er ektefølt, komplimenter sagt kun for å være hyggelig går inn ene øre og ut andre. Anonymkode: 5ae13...5ee 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 24. mai 2023 #7 Skrevet 24. mai 2023 At de har stor kuk sikkert. ha ha ha Neida jeg kødder...regner med de liker at noen liker personligheten deres at man syns de er kjekke og hyggelige ...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #8 Skrevet 24. mai 2023 Er veldig sjeldent jeg mottar komplementer, så de jeg får blir husket. Uavhengig av hva det gjaldt. 😉 Anonymkode: 3a9f1...f54 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #9 Skrevet 25. mai 2023 Jeg har brukt mange år på å lære meg å ta i mot komplimenter, og fortsatt er jeg der at jeg kan overhøre slike subtile ting, som kvinner typisk sier. Eksen ga meg aldri komplimenter i senga, så det har jo gitt en boost, når de siste har sagt noe om hvor bra jeg funket på ditt og datt. Anonymkode: c268f...4f6
ClausSaus Skrevet 25. mai 2023 #10 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva tar dere som store komplimenter? Når det gjelder både personlige egenskaper og utseendet. Anonymkode: ebea8...b54 Det beste komplimentet en mann kan få fra en kvinne er lojalitet.
Bombasi Skrevet 25. mai 2023 #11 Skrevet 25. mai 2023 (endret) Har fått en del komplimenter oppigjennom årene, og det er alltid hyggelig å få det. Det er iallfall ikke negativt. Det er for øvrig ikke komplimenter på utseende og personlighet jeg husker best, men komplimenter opp mot tilknytning. F.eks en genuin "jeg trenger deg" utifra en gitt kontekst. Da føler man seg verdifull ovenfor en kvinne, og det er noe en mann liker å høre/være. Endret 25. mai 2023 av Bombasi 1
ClausSaus Skrevet 25. mai 2023 #12 Skrevet 25. mai 2023 Bombasi skrev (2 minutter siden): Har fått en del komplimenter oppigjennom årene, og det er alltid hyggelig å få det. Det er iallfall ikke negativt. Det er for øvrig ikke komplimenter på utseende og personlighet jeg husker best, men komplimenter opp mot tilknytning. F.eks en genuin "jeg trenger deg" utifra en gitt kontekst. Da føler man seg verdifull ovenfor en kvinne, og det er noe en mann liker å høre/være. Veldig bra poeng. I tilsvarende gate: Ting du får henne til å føle. Episoden jeg nok aldri glemmer var da hun på over 1,80 som aldri gikk med høye hæler kunne fortelle med litt spak stemme at jeg fikk henne til å føle seg feminin. Husker at den satt i litt, og faktisk betydde noe. (Hører forøvrig med til historien at dette var for mange herrens år siden, tilbake da jeg fremdeles hadde noe som minnet om et hjerte. Som hun selvsagt endte opp med å bidra til at jeg omsider ble kvitt...)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #13 Skrevet 25. mai 2023 Kleint og pinlig er kanskje å smøre litt tjukt på, men komplimenter gir meg egentlig veldig lite. Setter mer pris på handling. Anonymkode: 99d17...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå