Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca 6 år siden kom jeg utav et forhold og var langt nede. Traff like etter bruddet en som er i nær relasjon til exen min som flørtet med meg. Han også var nylig blitt singel etter at konen forlot han. Det ente opp med at vi traff hverandre i skjul i en tids periode på et halvt år. Til slutt fikk jeg opp øynene for at dette er ikke en person jeg vil bli sammen med eller ha noe romantisk med å gjøre lenger . Sa klart i fra om hvor jeg sto for å gjøre det mest mulig respektfullt ovenfor han. Men greien er at han etter 5 år enda skriver melding med type - savner deg ❤️ Tenker på deg ❤️ Svarer jeg ikke kan han skrive : Ingen svar 👎 det betyr hate. Jeg holder på å bli sprø !! Har ikke turd å slette han frem til nå pga jeg er redd han vil si noe til familien om det. Ikke at det vil gjøre noe sånn, men synes det er pinlig. Har imidlertid måtte blokkere han nå, da jeg fant ut at han har lusket utenfor hjemmet mitt, og jeg føler han driver med psykologisk mind fuck . Måtte bare få det ut! Kjenner et ekstremt hat mot menn som ikke kan ta et nei for et nei, og som ikke respekterer det.

Anonymkode: 38e46...7b1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokke??

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ta å blokker da, så vanskelig kan det da ikke være 

Anonymkode: 92630...3b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har du sikkert gjort, men har du skrevet til ham at du ikke føler det på samme måte som han og at du derfor ønsker å avslutte kontakten?

Anonymkode: 21a06...207

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette har du sikkert gjort, men har du skrevet til ham at du ikke føler det på samme måte som han og at du derfor ønsker å avslutte kontakten?

Anonymkode: 21a06...207

Ja, har sagt det sikkert 50 ganger 🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud, ta å blokker da, så vanskelig kan det da ikke være 

Anonymkode: 92630...3b1

Har slettet, men burde vel bare blokkere ja. Er bare litt redd at det vil trigge noe i han, og at jeg plutselig har han på døren her 😰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har slettet, men burde vel bare blokkere ja. Er bare litt redd at det vil trigge noe i han, og at jeg plutselig har han på døren her 😰

Hvis han ringer på døra, åpner du ikke. Begynner han å slå i døra, ødelegge eiendeler etc så ringer du politiet. 

Anonymkode: 1e05a...f8a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ekkel situasjon. 

Anonymkode: b33bb...16c

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke en mannlig bekjent som du kan alliere deg med en periode, for å gi inntrykk av at du er sammen med en annen? Da kommer han kanskje på andre tanker og innser at noe forhold med deg ikke er aktuelt.

Ellers må du selvsagt blokkere, og ikke åpne om han kommer på døra. Hvis han ikke gir seg, men blir truende overfor deg, må du be politiet om hjelp. Med tanke på at du er redd for at han skal si noe ufordelaktig om deg, så kan det lønne seg å komme ham i forkjøpet ved å fortelle familien om hva som foregår.

Anonymkode: 476df...047

AnonymBruker
Skrevet

Ikke svare han, det kan trigge noe i han, bare blokkere, evt. samle opp bevis mot stalking. Min har holdt på i over 7 år.... 

Anonymkode: 35b84...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...