Gå til innhold

Ein ekstra mann i senga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 15.04):

Er du selv en underdanig mann eller går det ann at maskuline dominerende menn også tenner på at andre menn puler dama si?

Anonymkode: 9cc9d...a63

Jeg er dominerende både hjemme og i arbeidslivet (næringslivsleder). Ikke minst har jeg en maskulin kropp og selvtillit. Tror ikke jeg skal prøve å dra psykoanalysen av meg selv så langt her, for dette er nok sammensatt og handler om flere ting. I tillegg til å føle at man gir fra seg kontrollen, gir det en slags seksuell rus jeg aldri har vært i nærheten av å oppleve på annen måte.

Anonymkode: 0b920...31a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 11.52):

Om kjæresten din spørte om noe slikt hvordan ville du reagert?

Anonymkode: c7841...2a7

Da hadde jeg svart «takk for meg. Hyggelig så lenge det varte».

Når det er sagt, så er alle forskjellige. Hvordan kjæresten din vil reagere vet kun hun.

Anonymkode: 8e010...04f

• Liker 1
Skrevet

Snakk om deres fantasier, del og utfordre hverandre. 

Hva drømmer du om? Hva kunne du ikke tenke deg? Hvordan hadde det vært å hatt tilskuere? Et annet par? Hva med en ekstra mann? 

Ufarliggjør det å snakke om fantasier og drømmer. Herlig er det

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Spennende setting. Vil berike sexlivet deres veldig og dere kan bygge mye spenning omkring dette. Trekant, fantasier, henne med en annen sender deg bilder.....

• Liker 1
Skrevet

Det er aldri feil å dele fantasiene sine med kjæresten sin, tenker jeg.
Men så må du respektere responsen hennes, om det er noe hun sier tvert nei til; ikke spør igjen.
Om det er noe hun vil tenke på, så gi henne tid. Ikke mas, for all del, ikke mas.
Har du max flax så synes hun at ideen er god, men det er likevel mye dere må avklare både dere imellom og med han nye.

Hvordan skal dere finne han? Hvor møtes dere? Hva er greit å prøve? Hvem har kontakt med ham?
Kan hun ha kontakt med ham mellom treffene, for å snakke gjennom ting?
Hvordan signaliserer hun når hun vil stoppe, ha pause, gå vekk...? Det må være sagt på forhånd, og du må garantere at det ikke er noe press eller mas underveis. 

Slike opplevelser kan gi forholdet en skikkelig boost dersom alle involverte har like mye lyst til å prøve, og blir like mye tatt hensyn til både under sexen og etter at man skal bearbeide opplevelsen.
Synes du at dere er modne nok til å ta disse samtalene, og ha det gjensidig gøy med dette?
Er det vanskelig å snakke sammen om det så la det ligge. Kommunikasjon er alfa og omega i en slik setting.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 22.46):

Det virker som mange her på KG tenner på dette hvis ikke det er de samme som hele tiden svarer på slike innlegg.

Anonymkode: 1b151...4f3

Det er det nok. For min del hadde det vært bortimot homofilt å ha med en ekstra mann. I hvert fall om vi skulle bruke samme hull. Det er heller ikke et gen i meg som ville blitt tent av å se dama med en annen. Tvert i mot. En ekstra dame er noe helt annet...

Anonymkode: 1828a...80b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...