Gå til innhold

Altså, være ærlig gutter. Kan dere være god venn med ei jente uten å tenke noe som helst på noe mer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det alltid en snikende baktanke? Og. Hvis dere sier at dere bare vil være venner, hvor lang tid kan det maksimalt gå før dere setter inn støtet?

Anonymkode: 42c63...a6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

selvfølgelig kan jeg det. Jeg har flere gode, kvinnelige venner som jeg ikke har/hatt noen «baktanker» med.

Syntes det er utrolig spesielt om det er menn som svarer «nei» her. Det vitner om varige nedsatte sjelsevner i så fall.

Anonymkode: c1267...471

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig kan vi det, og helt uten baktanker. Mine beste og lengstvarende vennskap har vært med jenter. Og da snakker vi pur vennskap. Har også oppigjennom årene hatt et fysisk nært vennskap med en jente, også der helt uten baktanker.

Faktisk foretrekker jeg kvinnelige vennskap enn mannlige. Føler jeg både får og kan gi mer av meg selv ovenfor en kvinne enn en mann. Og ja, uten baktanker.

• Liker 1
Skrevet

Ja lenger vil jeg ikke gå 😃

Gjest Vitalogy
Skrevet

Ja, jeg har tre nære venner som er og har kvinnelig kjønn. Aldri hatt sex med dem, og tanken på det (som jeg ikke tenker) er bare absurd. Det blir som å hoppe i høyet med en mannlig venn. Helt irrelevant.

Jeg er 100 % sikker på at for to av dem gjelder akkurat det samme. For den tredje var det litt issue for mange år siden, men det er tilbakelagt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja har en mannlig venn. Har vært venner i 15 år. Vi kunne aldri hatt en kjærlighetsrelasjon. 

Anonymkode: 9fda9...54e

Skrevet

Ikke noe problem det, har flere jentevenner. Men er det noe følelser i bilde, romantisk eller seksuelt, så dropper jeg de, for det er bare slitsomt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja har en mannlig venn. Har vært venner i 15 år. Vi kunne aldri hatt en kjærlighetsrelasjon. 

Sex da? 

Anonymkode: f6cc3...f1a

AnonymBruker
Skrevet

Alltid hatt tanker om hver eneste en, men lar det bli med det.

Anonymkode: ebadf...e1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sex da? 

Anonymkode: f6cc3...f1a

Nei aldri hatt sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Mistenker at du spør av personlige grunner, ts? Hva er saken? Til spørsmålet: Ja. Menn som svarer nei her, på alle menns vegne, er som vanlig de nekene som aldri klarer å svare for seg selv personlig, men som må stadfeste enhver personlige følelse i en større gruppe av menn. De svarene kan du bare kaste først som sist.

Anonymkode: 0f44e...f56

Skrevet (endret)

Null problem. I nesten alle tilfeller er det ingenting seksuelt. Skulle det dukke opp seksuelle følelser avklarer jeg det raskt uten å ligge og luske og vente.

Jeg har også flere nære venninner som er tidligere sexpartner som er glidd over i en ren vennskapsrelasjon. Dette er null stress, voksne mennesker håndterer slikt.

Endret av Snok1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (Akkurat nå):

Null problem. I nesten alle tilfeller er det ingenting seksuelt. Skulle det dukke opp seksielle følelser avklarer jeg det raskt uten å ligge og luske og vente.

Jeg har også flere nære venninner som er tidligere sexpartner som er glidd over i en ren vennskapsrelasjon. Dette er null stress, voksne mennesker håndterer slikt.

Et du mann...?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn som svarer nei her, på alle menns vegne, er som vanlig de nekene som aldri klarer å svare for seg selv personlig, men som må stadfeste enhver personlige følelse i en større gruppe av menn.

Du tar feil. Les svarene én gang til, nøye denne gangen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et du mann...?

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (3 minutter siden):

Du tar feil. Les svarene én gang til, nøye denne gangen.

det var en forebyggende melding. Alle svarene her er personlige og virker oppriktige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn som svarer nei her, på alle menns vegne, er som vanlig de nekene som aldri klarer å svare for seg selv personlig, men som må stadfeste enhver personlige følelse i en større gruppe av menn. De svarene kan du bare kaste først som sist.

Så på et ja/nei spørsmål så skal svarene forkastes om svaret er nei, og beholdes om svaret er ja?

Hva er egentlig poenget med å stille spørsmålet da, om alle svar som ikke er "ja" forkastes?

Anonymkode: c0574...30e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så på et ja/nei spørsmål så skal svarene forkastes om svaret er nei, og beholdes om svaret er ja?

Hva er egentlig poenget med å stille spørsmålet da, om alle svar som ikke er "ja" forkastes?

Anonymkode: c0574...30e

Nei, hvis du leser ordentlig, så står det : menn som svarer nei på menns vegne generelt. Som: nei, menn kan ikke det, det vil alltid være noe etc. nei, VI kan ikke det, etc.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt være bare venn, men vil alltid ha en tanke (ikke baktanke) om at hun er kvinne, og kan være det for meg.

Anonymkode: 57a36...0a6

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Joda, jeg spør fordi jeg selv er i førtiårene, jeg har levd litt, og plutselig har jeg fått inn en mann i livet mitt som selv sier at han bare vil være venner. Han understreker at han bare vil være venner, ikke noe mer. Altså: Ikke. Noe. Mer.

Kan jeg stole på det? 

Anonymkode: 42c63...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...