AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Er så usikker på hvordan jeg skal lykkes med å finne ny kjæreste. Vært singel et år nå, er snart i slutten av 30-årene. Har bare dette forholdet bak meg og erfaring med denne ene mannen. Har ikke mange venninner, et fåtall nære bare. Liten familie og jobber nå turnus. Kommer til å søke dagjobb til høsten. Noen gode råd for hvordan finne meg kjæreste? Savner enormt hudkontakt, sex og kosing. Klining også, men sex og nærhet må skje i fast forhold. Har aldri hatt uforpliktende før. Så tenker dere jeg må se etter mann rundt 10 år eldre? Han bør også ha barn fra før. Jeg tar vare på meg selv, trener fast og drikker nesten aldri alkohol. Har reist lite, så har ikke rynker (lite sol). Gir masse kjærlighet i et forhold. Noen som har klart kunsten å få seg kjæreste som dame i min alder? Håper jeg ikke må gi opp, for det klarer jeg ikke tanken på ☺️ Anonymkode: e05d2...728
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 Klart det er håp. Ærlig talt tipper jeg de aller fleste i den alderen er i din situasjon. Anonymkode: 55685...50f
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Selvsagt har du gode sjanser for å møte noen! Finn deg en mann som selv har barn på deltid og ikke ønsker flere barn (folk som ikke selv ønsker barn ser jo gjerne etter andre som har barn fra før). Aldersmessig tenker jeg 35–50 er fint? Ellers vil jeg anbefale deg å slappe litt av. Du høres anspent og forknytt ut i presentasjonen. Vær litt mer laidback, vær munter, morsom og nyt livet, så skal du se at du møter noen som ønsker å være med deg❤️ Anonymkode: a8ade...d0b 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 Det er helt klart håp. Jeg er i slutten av tredveårene, skilt og har tre barn. Har vært alene i 3 år. Fant i fjor en jeg trives veldig godt med, vi møttes i en turgruppe. Har før det hatt noen beundrere, men ingen det passet helt med. Skilte menn med barn ønsker også fast kjæreste. Anonymkode: 131f8...6df
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 Samme far til ungene, hvis det er flere. Trener, ungdommelig utseende, kjærlig og kosete, lyst på sex. Ikke blitt knullet av gud og hvermann. Så lenge fyren er OK med det antallet unger du har må du jo være en bortimot ideell kandidat? Anonymkode: e6986...aaf
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Skrevet 24. mai 2023 Jeg er 34 og har et barn og ble singel for 4 mnd siden. Jeg har fått masse oppmerksomhet fra menn, både på byen og i andre dagligdagse situasjoner etter at jeg ble singel. Litt overraskende over responsen selv, men jeg hadde nok glemt at jeg så bra ut etter å ha vært i et forhold i 10 år med en som ikke akkurat var raus med komplimenter. Jeg har ligget med et par stykker og dater en som er litt lovende nå, men jeg har ikke hastverk med å finne noe fast, jeg bare trenger regelmessig sex. Høres ut som om det er håp for deg også. Anonymkode: a956b...8ce
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #7 Skrevet 24. mai 2023 Jeg har to sønner i skolealder fra før. Har bare vært i dette ene forholdet, altså ligget med kun én mann. ts Anonymkode: e05d2...728
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #8 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Selvsagt har du gode sjanser for å møte noen! Finn deg en mann som selv har barn på deltid og ikke ønsker flere barn (folk som ikke selv ønsker barn ser jo gjerne etter andre som har barn fra før). Aldersmessig tenker jeg 35–50 er fint? Ellers vil jeg anbefale deg å slappe litt av. Du høres anspent og forknytt ut i presentasjonen. Vær litt mer laidback, vær munter, morsom og nyt livet, så skal du se at du møter noen som ønsker å være med deg❤️ Anonymkode: a8ade...d0b Tar så absolutt til meg gode råd! Takker ☺️ ts Anonymkode: e05d2...728
DrueSmoothie Skrevet 24. mai 2023 #9 Skrevet 24. mai 2023 Det "kryr" jo av single i din alder, både med og uten barn "der ute" Så hvorfor skulle det ikke være like stor mulighet for deg som for alle andre i samme situasjon? Både på din alder og eldre vil jeg tro du har mange "kandidater" Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #10 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Selvsagt har du gode sjanser for å møte noen! Finn deg en mann som selv har barn på deltid og ikke ønsker flere barn (folk som ikke selv ønsker barn ser jo gjerne etter andre som har barn fra før). Aldersmessig tenker jeg 35–50 er fint? Ellers vil jeg anbefale deg å slappe litt av. Du høres anspent og forknytt ut i presentasjonen. Vær litt mer laidback, vær munter, morsom og nyt livet, så skal du se at du møter noen som ønsker å være med deg❤️ Anonymkode: a8ade...d0b Herregud. Hvorfor skal en dame i slutten av trettiårene bli sammen med en mann på 50? Anonymkode: 373c0...21e 2
Ishavsrøya Skrevet 24. mai 2023 #11 Skrevet 24. mai 2023 Det er ikke noe problem for oss single alenemødre og få dates evt kjæreste. Selvom man her på kg kan få ett annet inntrykk. Har hvertfall ikke vært noe problem for meg eller noen andre single mammaer jeg kjenner. Når det er sagt kan det jo hende det er lurt å være singel en liten stund etter et langt forhold...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå