Gå til innhold

Kunne du blitt kompis med ei dame du har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså blitt god venn med ei dame du har ligget med? Kan det funke om dere matcher som venner, men ikke har helt forholdskjemi? 

Anonymkode: 59b7f...ed4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså blitt god venn med ei dame du har ligget med? Kan det funke om dere matcher som venner, men ikke har helt forholdskjemi? 

Kanskje, men det spørs vel hva slags vennskap neste typen hennes gidder at hun skal ha med en som tidligere har knullet henne?

Anonymkode: 0c0d9...cc0

Skrevet

Ja, ikke noe problem, så lenge det er null romantiske eller seksuelle følelser, selv er jeg god venn med eksen, dama er også venn med en eks. Helt uproblematisk så lenge det kun er vennskapelig følelser 

Skrevet

Ja, det går helt fint. Har et par sånne venner. Forutsetter at ingen av oss er interessert i noe mer, da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er venn eller bekjent med mange av de jeg har ligget med. Ofte var vi det før vi begynte med sex og.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venn med alle jeg har pult. Hvilket som er en selvfølge

Anonymkode: 24655...cee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja. Er god venn med blant annet en ekskjæresten og et gammelt «ligg».

Selvfølgelig går det helt fint 😊

Anonymkode: 8a000...120

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig det er enklere å være kompis med de jeg har hatt sex med, da er den spenningen borte 😄 Selvfølgelig har jeg mannlige venner jeg ikke har hatt sex med der ingen (virker det som) av oss kunne tenkt seg å ligge med den andre, men jeg tror at det ofte ligger en liten "lurer på hvordan det hadde vært" i bakhodet. Mennene til venninner og slektninger er 100% off limits, selv i tankene (heldigvis har vi veldig ulik smak).

Jeg har en kompis som har hatt sex med veldig mange av damene han er venner med (meg inkludert), og han er ganske åpen om det. Kanskje ikke kjempegøy for ev. ny kjæreste å vite om det når det er fest. 😆 Han er en real kar altså, har han dame så er han trofast, men det kan man jo ikke være sikker på som et litt nyere bekjentskap.

Anonymkode: 7230f...889

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...