AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Livet er så merkelig. Jeg er en godt voksen dame og lærer fortsatt mye nytt om livets nyanser. Har hele mitt liv følt at man kun er sammen med folk man har følelser for. Men nå har jeg vært på tur med en som bryr seg utrolig mye om meg. Omtenksom hele veien ovenfor meg. Jeg fikk aldri følelser for han men trives godt i hans selskap fordi jeg føler meg så trygg og ivaretatt på alle måter. Er det noen som har syntes det har vært tilstrekkelig for et greit forhold? Jeg er langt oppi 50 årene og vet at jeg ikke har all verdens valg muligheter lengre. Hva tenker single om dette? Eller skal det være de sterke brusende forelskelsen som jeg hele livet har trodd er kun det riktige? Anonymkode: 15afd...508
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du bestemmer selv. Anonymkode: 729c4...af5 Det vet jeg men ville høre om andre og tenker noe det samme. Forøvrig takk for svar😊 ts Anonymkode: 15afd...508
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 I følge psykologer så skal man ikke jakte den brusende forelskelsen man fikk når man var ung, fordi ting aldri vil føles sånn igjen så man leter forgjeves. Når man er ung er forelskelse noe nytt og vi har ikke lært oss å regulere følelsene på en sunn måte og derfor føles det så intenst og ekstatisk. Samme med sinne sorg og andre følelser. Vi føler det mye sterkere når vi er unge mens med livserfaring og modenhet får vi sunnere kontakt og kontroll over følelser. Det utelukker ikke muligheten for å bli forelsket, men psykologer mener det er dumt å vente på den følelsen og heller velge den man trives med og som et bra for en Anonymkode: 2565f...f66 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 Har noen ganger møtt menn fordi de er riktige for meg på papiret. Men så i samme periode forelsket meg i andre og har da vært glad vi ikke var i et forhold så jeg var fri til å begynne å treffe de jeg var forelsket i istedenfor. Så det fungerer ikke for meg, hadde blitt alvorlig deprimert om jeg skulle vært «fanget» i et forhold på den måten. Men for kos og hygge, absolutt! Anonymkode: 28ec6...ee9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Skrevet 24. mai 2023 Forelsken, eller kjærligheten, kan vel komme etter hvert. Anonymkode: ed4b3...245
Andro Skrevet 24. mai 2023 #7 Skrevet 24. mai 2023 Ville ikke gått inn i et slik kompisaktig forhold som noe annet enn vennskap. Noe som er et problem dersom den omsorgsfulle fyren ønsker noe mer enn det. Den dumme offermentaliteten folk spiller ut i alle livets faser om at man har lite valgmuligheter er noe skikkelig pisspreik. Det finnes ingen saklig grunn til at du skal forsake kjærlighet for å være selskapsdame for en kompis. Jeg tar godt vare på lidenskapen, og ingenting mindre er godt nok 💘 Hvor forelska vi er? 👩❤️👨 er muligens usikkert, men at vi har het lengsel og flammende begjær 💃🕺 det er bra sikkert ja 🥰🔥 K52
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #8 Skrevet 24. mai 2023 Andro skrev (1 time siden): Ville ikke gått inn i et slik kompisaktig forhold som noe annet enn vennskap. Noe som er et problem dersom den omsorgsfulle fyren ønsker noe mer enn det. Den dumme offermentaliteten folk spiller ut i alle livets faser om at man har lite valgmuligheter er noe skikkelig pisspreik. Det finnes ingen saklig grunn til at du skal forsake kjærlighet for å være selskapsdame for en kompis. Jeg tar godt vare på lidenskapen, og ingenting mindre er godt nok 💘 Hvor forelska vi er? 👩❤️👨 er muligens usikkert, men at vi har het lengsel og flammende begjær 💃🕺 det er bra sikkert ja 🥰🔥 K52 Jeg trodde det samme som du. Men alt jeg har vært forelsket i opp igjennom har jeg bare blitt avvist. Kun bra nok til sex. Nå denne fyren som ikke fokuserer på sex i det heletatt selv om vi har hatt sex ett par ganger så har det vært noe viktig for han og det er stort sett ikke vært for meg heller. De jeg har likt sex med er kun vært folk jeg aldri kunne få. Dette er første gang i mitt liv at jeg har møtt noen som jeg føler vil meg godt og kan være meg selv rundt på godt og vondt. Men har ingen romantiske følelser. Og aldri møtt noen som har vært så snill og grei mot meg. Så vanskelig å lete videre. Vært single i 14 år. Han her slipper en å være usikker på om han møter andre og alt er bare enkelt og trygt. Ikke noe hot and cold. tenker d er d beste jeg kan få men vi bor i forskjellige land men d har aldri vært noe problem å holde kontakten som vi har gjort siden 2020. Møttes 2 ganger og denne gangen bodde vi sammen i 10 dager og følte mest vennskap men trivdes i hans selskap. Han er kjærlig og god på mange måter. Anonymkode: 15afd...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå