Gå til innhold

Nytt på Nytt - Isalill Kolpus tar over for Pernille

Nevian

Anbefalte innlegg

Minitroll skrev (9 timer siden):

Såg den for en liten stund siden. Sanna er litt morsom da. Og Johan Golden fremsto littegrann mer våken enn han pleier. 

Veldig positivt overrasket over Sanna, hun sa politisk ukorrekte ting og det var deilig😁men kom også med noen viktige poenger! 
Nå for tiden syns jeg ofte Bård er morsomst. 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De burde kun ha komikere som gjester. Det er jo et humorprogram.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Isalill er en frisk pust i programmet, men begynte faktisk å like Golden bedre og bedre, etter at hun kom inn. syns han har gode utbrudd der på hjørnet. Programmet er nok en smule utdatert, men hvis det blir erstattet av et realityprogram med gjengangere fra alle de andre realityprogrammene jeg er så jævla luta lei trynene på, da logger jeg av tvn for godt. Åja tvn er MYE slått av her..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isalill Kolpussy er en forferdelig dårlig erstatter for Pernille.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (På 3.3.2024 den 13.18):

Syns Isalill er en frisk pust i programmet, men begynte faktisk å like Golden bedre og bedre, etter at hun kom inn. syns han har gode utbrudd der på hjørnet. Programmet er nok en smule utdatert, men hvis det blir erstattet av et realityprogram med gjengangere fra alle de andre realityprogrammene jeg er så jævla luta lei trynene på, da logger jeg av tvn for godt. Åja tvn er MYE slått av her..

Egentlig litt snedig, for det burde ikke være mulig for selve programmet å bli utdatert. Det tar jo for seg ukens nyheter og ser på dem med et humoristisk skråblikk. De har dermed alltid tilgang til helt ferskt stoff. Men det er veldig avhengig av de rette folka, og at de byttes ut når de holder på å gå trøtt. 

BerntHulken skrev (5 timer siden):

Isalill Kolpussy er en forferdelig dårlig erstatter for Pernille.

Hvorfor den idiotiske måten å skrive navnet hennes på?

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isalill er 5x friskere og vittigere enn Pernille, som på sin side kunne bli litt for saklig, ordentlig og stiv. 

Å bytte en søring med en nordlending blir aldri feil! :D 

Isalill var akkurat den fornyingen programmet trengte. En fornying som skulle skjedd for flere år siden.

For dere som ikke liker NyttPåNytt eller Isalill: Slå av, eller se på noe annet da!

Endret av Bombasi
  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (3 timer siden):

Isalill er 5x friskere og vittigere enn Pernille, som på sin side kunne bli litt for saklig, ordentlig og stiv. 

Å bytte en søring med en nordlending blir aldri feil! :D 

Isalill var akkurat den fornyingen programmet trengte. En fornying som skulle skjedd for flere år siden.

For dere som ikke liker NyttPåNytt eller Isalill: Slå av, eller se på noe annet da!

Enig, Pernille var litt småkjedelig. Isalill er like tøff som Anne-Kat. og til dels Linn Skåber var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkertøy skrev (På 3.3.2024 den 8.20):

Jeg falt litt av forrige helg da Fay Wildhagen var gjest. Hun hadde vitser som ikke var morsomme og som ingen forsto. Ble bare høflig latter. 

Ja Fay ble tam men fint at de prøver seg frem med nye gjester og ikke bare bruker de samme ommat og ommat.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd lenge å venne meg til Isalill, men nei takk, ekkel og vulgær og et jævla gnål om samegreier, må være det dårligste byttet ever.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg skjønner ikke at det er så fælt å høre om det samiske, bare fordi man ikke er samisk selv? Hun er jo VITTIG. Sjukt at vi kan le av all uretten staten har utsatt et helt folk for, men er jo en viktig del av å anerkjenne hva som har skjedd, ta ansvar, forsones og på sikt gå videre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gramma skrev (12 timer siden):

Jeg skjønner ikke at det er så fælt å høre om det samiske, bare fordi man ikke er samisk selv? Hun er jo VITTIG. Sjukt at vi kan le av all uretten staten har utsatt et helt folk for, men er jo en viktig del av å anerkjenne hva som har skjedd, ta ansvar, forsones og på sikt gå videre.

Synes ikke hun er vittig i det hele tatt, hadde hun enda vært det i hvert fall.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde et par episoder med Isalill som programleder, men synes ikke det er morsomt lenger, så har bare sluttet å se på. Er vel litt sånn det er med humor, når det ikke treffer blir det ganske kjedelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...