Gå til innhold

Jeg har ikke fylt 20 enda, men begynner å miste håret. Hva tenker jenter på min alder om det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at damer på 30+ synes det er greit, men det er ikke de jeg kan prøve meg på

Anonymkode: 34362...51e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame født i 84. Er ute av et 14 år langt forhold. Jeg tenker at du er 20 år yngre enn meg og har alle muligheter. Du er pur ung, jeg kunne vært mora di, lev livet og nyt! Du har ALLE muligheter. 

Anonymkode: 060e1...b32

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med en fyr da han var 17 (jeg 16) og allerede mistet mye hår. Brydde meg absolutt ingenting. 

Bare gå til frisør og få klippet frisyrer som passer underveis, og når det blir for tynt fjerne du alt. Buzz cut er ofte mye stiligere enn masse hår som må styles og pyntes på 😉

Anonymkode: b40cb...117

AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg leste litt for fort. Trodde det stod «miste håpet». Støtter svaret rett over her. Mange jenter og damer liker at mannen har lite hår/ er skallet. 

Anonymkode: 060e1...b32

AnonymBruker
Skrevet

De fleste foretrekker nok hår. For å være ærlig. Men personligheten og at man prøver å få til noe her i livet, er definitivt viktigst! Trener du er det et pluss

Anonymkode: d145e...74b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At det bare er å barbere vekk resten av håret så spiller det jo ingen rolle. Anlegg gjerne skjegg!

Anonymkode: a6861...1fb

AnonymBruker
Skrevet

Mange damer som syntes et barbert hode er mer tiltrekkende enn hår 😉

Anonymkode: 3fc1b...8b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sexy med glatt skalle! Særlig hvis du er muskuløs! Så jeg ville pumpet muskler for å få den sexy looken.

Anonymkode: 62883...ab4

AnonymBruker
Skrevet

Min mann mistet håret i ung alder. Jeg syns jeg har beste mannen i verden. 

Du vil sikkert lett avvises av overfladiske folk, men det er ikke negativt utover at det kan såre deg litt underveis.

Anonymkode: 35479...b6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange damer som syntes et barbert hode er mer tiltrekkende enn hår 😉

Anonymkode: 3fc1b...8b8

Det gjelder nok heller kvinner som er 30+

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet at damer på 30+ synes det er greit, men det er ikke de jeg kan prøve meg på

Fra en mann som også har mistet håret i tidlig alder.

EI det at du mister håret. 

Anonymkode: 4ef70...4ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg i trettiårene og bryr meg ikke om hår eller ei, men brydde meg heller ikke da jeg var i tyveårene. Så lev med hevet hode! Usikkerhet rundt lite hår kan være usexy, så du må bare eie det😊 Du vil finne noen som synes hår er viktig, noen som synes å være skallet er penest, og mange som har hår laaaangt ned på lista over hva som er viktig. 

Anonymkode: 31fe4...04f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært svak for menn/gutter uten hår. Selv i slutten av tenårene var det de som hadde skinnet seg som jeg snudde meg etter. 

Er nå 37, og siden jeg var 18 har jeg datet en med håret "intakt" :hihi: Det husker jeg godt, for det var til stor irritasjon når han tømte sjampoen min, og brukte lengre tid på badet enn meg! 

Anonymkode: 55cfd...c3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så for å oppsummere mener dere at damer på min alder har det samme synet på skallede menn som eldre damer og det vil ikke påvirke hvor mange sexpartnere jeg får eller om jeg møter en kjæreste?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fra en mann som også har mistet håret i tidlig alder.

EI det at du mister håret. 

Anonymkode: 4ef70...4ff

Hvordan gjør man det? Tar på slåbrok og putter en sigar i kjeften?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så for å oppsummere mener dere at damer på min alder har det samme synet på skallede menn som eldre damer og det vil ikke påvirke hvor mange sexpartnere jeg får eller om jeg møter en kjæreste?

Tror heller problemet ligger i at du forventer å ha "mange sexpartnere"? 

SexpartnER. Du skal ta utgangspunkt i at du finner en kjæreste å dele livet med. SERIØSITET, ikke sant? Dét liker damer. Vi liker ikke å kødde rundt med useriøse menn som tenker at vi er en kjæreste han kan bruke 2-4 år på før han går videre.

Finn den rette, vær snill og grei og fornuftig, jobb hardt, fri til henne etter en anstendig mengde tid, og så betyr ikke håret noenting.

Gjest Chroma
Skrevet

Jeg er over 30 nå, men har lenge vært tiltrukket av menn med lite/ingen hår. Ikke la det ødelegge selvtilliten din. ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min mistet håret i midten av 20-årene. Hodet, ansikter, resten av kroppen - alt! Både han og jeg syns det var vanskelig en stund, men så omfavnet han det virkelig. Svarte når folk spurte hva som hadde skjedd, spøkte om det, kjøpte fine briller som «rammer inn» ansiktet hans, fant alle fordelene med å ikke ha hår. Det ble ganske raskt like naturlig som da han hadde hår, og han kler det godt. Og nei, at han mistet håret gjorde ham ikke «mindre aktuell» for meg. 

Anonymkode: ccff1...86d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Personligheten er viktigst, jobb med den.

Anonymkode: 8e4f8...9ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30 årene nå, men husker at jeg hadde en ting for menn uten hår da jeg var 20+

Noen jenter og kvinner vil kanskje velge deg bort fordi du ikke har hår, men er ikke det greit? Det er garantert ting ved mitt ytre som gjør at noen menn velger bort meg. Vi må ikke alle være tiltrukket av alle. 

De fleste jenter/kvinner ser dog ikke hår/ikke hår som en avgjørende faktor når de skal velge partner, og mange har en ting for menn uten hår. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke la usikkerheten ta overhånd. Len deg inn i det. Barber hodet når du har mistet nok til at det vises istedenfor å prøve og skjule det. Hvordan du bærer deg selv, utstrålingen din, verdiene og personligheten din er viktigst når det kommer til å tiltrekke seg partnere, hår eller ikke

Anonymkode: 0daf3...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...