AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 hei. jeg har litt problemer med magen. feks kan jeg sitte en stund på toalettet pga løs mage. noen ganger inntreffer dette før jeg skal på jobb og jeg har ikke kontroll over når det er "ferdig". Dermed kan jeg noen ganger komme litt senere enn det som er fleksitid. burde jeg da si ifra med grunn eller hva burde man? jeg føler jo at jeg burde gå på do tidligere, men er ikke så lett å planlegge alltid. Anonymkode: 1cbf2...5fc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 Si i fra til sjefen din og kolleger du samarbeider tett med? Anonymkode: c49a0...2e0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Si i fra til sjefen din og kolleger du samarbeider tett med? Anonymkode: c49a0...2e0 samarbeider ikke med noen, men tenkte å si ifra til sjefen, var bare usikker på om jeg skal si jeg kommer for sent eller om det er pga magetrøbbel eller hva Anonymkode: 1cbf2...5fc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): hei. jeg har litt problemer med magen. feks kan jeg sitte en stund på toalettet pga løs mage. noen ganger inntreffer dette før jeg skal på jobb og jeg har ikke kontroll over når det er "ferdig". Dermed kan jeg noen ganger komme litt senere enn det som er fleksitid. burde jeg da si ifra med grunn eller hva burde man? jeg føler jo at jeg burde gå på do tidligere, men er ikke så lett å planlegge alltid. Anonymkode: 1cbf2...5fc Du kan si at du har litt helseutfordringer, som gjør at du av og til kommer på jobb litt senere og utenfor kjernetiden. Du trenger ikke så si spesifikt hva det er, med mindre du øsker det selv. De har ingen plikt til å vite det. Anonymkode: 5faaf...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: samarbeider ikke med noen, men tenkte å si ifra til sjefen, var bare usikker på om jeg skal si jeg kommer for sent eller om det er pga magetrøbbel eller hva Anonymkode: 1cbf2...5fc Ville sagt det som det var til sjefen. Det er da ingenting å verken skamme seg over eller skjule? Anonymkode: c49a0...2e0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Skrevet 24. mai 2023 Jeg har flexitid, men skal være på kontoret mellom kl 09 og 14. Jeg har også en ustabil mage, så jeg har innstilt meg selv på at jeg skal være på kontoret kl 08, og begynner gjøre meg klar slik at jeg skal rekke være der 08 om ikke toalettet kaller. Noen ganger blir klokka 08.30 før jeg er på plass, pga magen. Men jeg sitter aldri en time på toalettet, så jeg rekker så godt som alltid være på plass innen flexi-start kl 09. Anonymkode: 2772c...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå