Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk blir sure, provoserte, frekke, troller, så kommer noen hyggelige mennesker innimellom som forsøker å dempe de sure trollene og som ser ting for hva de er ❤️ 

Men hva er det med meg som gjør at det engasjerer så fælt? Unntaket er hvis jeg skriver om helse. Da er det ikke så interessant ;)

Skriver jeg på en provoserende måte? 

Hva er hemmeligheten bak å starte en tråd som HOLDER SEG saklig? Der folk ikke kommer med usaklige og barnslige personangrep? Og trollene ikke dukker opp? Hva er trikset? Skulle så gjerne hatt mer saklige tråder og diskusjoner.

Anonymkode: 3983e...ecd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du kontroversielle tema? Jeg vet ikke selv altså, klarer alltid å hisse på meg noen selv også. Derfor skriver jeg mest som ab nå

Anonymkode: 8a9d0...1e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Del gjerne hemmeligheten din TS! For meg er det veldig opp og ned. Er mest aktiv på singelforumet.

Dame 30+ 

Anonymkode: 7534d...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg starter sjelden emner,men har lagt merke til at veldig ofte blir mine innlegg de siste i en tråd jeg svarer i, uansett hvor lang den er fra før 😂.

Anonymkode: 53f28...58d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du kontroversielle tema? Jeg vet ikke selv altså, klarer alltid å hisse på meg noen selv også. Derfor skriver jeg mest som ab nå

Anonymkode: 8a9d0...1e6

Nei, altså. Det kan være familieforhold, mat... Ikke særlig kontroversielt, men av én eller annen grunn så er det så fryktelig interessant å hisse seg opp og skape en opphetet diskusjon om f.eks. bakt potet? Er det mulig, tenker jeg.

Jeg tror kanskje greia er at jeg svarer veldig mange, det blir vel som å helle bensin på bålet for troll som kjeder seg...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg starter sjelden emner,men har lagt merke til at veldig ofte blir mine innlegg de siste i en tråd jeg svarer i, uansett hvor lang den er fra før 😂.

Anonymkode: 53f28...58d

Du har vel et godt poeng, da ;) Folk bare. Okey... Nei. Nå er det ikke mer å si :P

AnonymBruker
Skrevet

oki.

Anonymkode: b2905...c4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Del gjerne hemmeligheten din TS! For meg er det veldig opp og ned. Er mest aktiv på singelforumet.

Dame 30+ 

Anonymkode: 7534d...c3b

Du ønsker deg trolling i trådene dine, altså :) ? Jeg for min del ønsker ikke det og jeg "tar igjen" hvis jeg gidder. Stort sett skriver jeg på mobil, og da orker jeg ikke (hater å skrive med touch), men på PC kan jeg være litt flinkere... Det er nok der jeg fyrer folk opp! Mitt tips er å skrive om familieforhold, og samtidig svare folk når de siterer deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

oki.

Anonymkode: b2905...c4c

❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Folk blir sure, provoserte, frekke, troller, så kommer noen hyggelige mennesker innimellom som forsøker å dempe de sure trollene og som ser ting for hva de er ❤️ 

Men hva er det med meg som gjør at det engasjerer så fælt? Unntaket er hvis jeg skriver om helse. Da er det ikke så interessant ;)

Hva er hemmeligheten bak å starte en tråd som HOLDER SEG saklig? Der folk ikke kommer med usaklige og barnslige personangrep? Og trollene ikke dukker opp? Hva er trikset? Skulle så gjerne hatt mer saklige tråder og diskusjoner.

Det går ikke. Selv om man stiller et kjedelig uskyldig spm så kommer det alltid en idiot ropende med "Du er idiot som ikke vet det, ikke spør om det "

Anonymkode: 0198c...4f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så flink da...

Anonymkode: eda2e...a94

AnonymBruker
Skrevet

Du er nok spesiell.

Anonymkode: 3af11...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke. Selv om man stiller et kjedelig uskyldig spm så kommer det alltid en idiot ropende med "Du er idiot som ikke vet det, ikke spør om det "

Anonymkode: 0198c...4f7

Ja, det har jeg sett! Jeg tror det er ganske mange med brukere her inne som kun sitter her for å trolle og være ekle mot andre, som finner en eller annen tilfredsstillelse i å være frekke og slemme. Som kun har dét som hensikt, det tror jeg! Da spiller det jo ingen rolle hva man snakker om, da...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så flink da...

Du er nok spesiell.

Anonymkode: 3af11...9b2

Takk for tydelige eksempler på trolling 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tydelige eksempler på trolling 😂

I like måte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I like måte. 

Jeg troller ikke, jeg diskuterer saklig. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg troller ikke, jeg diskuterer saklig. 

Ser det...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser det...

:D

Så bra, da!

Gjest Lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er tæit 

AnonymBruker
Skrevet

Who cares 

Anonymkode: ddfdb...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...