AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Hei. Dere med erfaring vil jeg gjerne høre fra. Har fått mysimba grunnet en dårlig hofte så får ikke vært så mye i aktivitet. Hvordan merket dere når de begynte å funke? Hva evt gjorde du for å få litt fortgang. Noe må jeg jo gjøre. Kan ikke bare sitte her og forvente at fettet skal forsvinne i sofaen 😂 takk for alle tips! Anonymkode: 00074...530
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 Mysimba demper sultfølelsen litt, og reduserer søtsuget mye (i allfall for min del). De er et hjelpemiddel for at det skal være enklere å spise bedre, men man må likevel ta tak i kostholdet. Fortsetter man å spise som før så går man ikke ned noen ting, uansett hvor lenge man går på Mysimba. Det er lurt å planlegge alle måltider (så man ikke ender opp med å hive i seg noe i farta), å fokusere på mat som er bra for deg og å tenke over porsjonsstørrelser. For min del hjelper det mye å spise en håndfull nøtter mellom lunsj og middag, samt at jeg nå spiser (kcal-fattig) dessert hver dag. Det kan være eplebåter med mager vaniljekesam, Skyr luftig, Nude ispinne (fra Hennig Olsen), vannmelon etc. Disse to grepene alene har gjort kjempestor forskjell for min del, i tillegg til å være mer bevisst på kcal-nivået i maten jeg spiser. Anonymkode: fbf44...d7e 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Tusen takk for svar. Ja, jeg ser jeg har en vei å gå ang mat. Det er bare så sykt vanskelig! Anonymkode: 00074...530
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 Har gått på Mysimba i rundt 2-3år nå! Bruker kun 1-1 tablet da jeg fikk veldig til bivirkninger! Har gått ned ca 13,5 kg.Men har nå planer om å slutte når jeg er ferdig med de tablettene jeg har igjen!Er det noen som vet om man får bivirkninger når man slutter med den også eller?? Anonymkode: 595e5...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå