AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Jeg sa fra til ei venninne som stadig kritiserer(synes jeg), men hun mente at dette "bare er sånn hun er". Hun mener ikke å kritisere påstår hun, men sier også at hun mener at det er feil å gjøre ting som jeg gjør det. Jeg synes hun tror at alt hun mener er riktig og har ikke har selvinnsikt. Nå har hun ikke gitt lyd fra seg på en uke og jeg vil ta kontakt. Hvordan starter jeg? Kan jeg skrive melding og spørre om vi er på talefot? Be meg selv på besøk? Anonymkode: 0efa3...06b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa fra til ei venninne som stadig kritiserer(synes jeg), men hun mente at dette "bare er sånn hun er". Hun mener ikke å kritisere påstår hun, men sier også at hun mener at det er feil å gjøre ting som jeg gjør det. Jeg synes hun tror at alt hun mener er riktig og har ikke har selvinnsikt. Nå har hun ikke gitt lyd fra seg på en uke og jeg vil ta kontakt. Hvordan starter jeg? Kan jeg skrive melding og spørre om vi er på talefot? Be meg selv på besøk? Anonymkode: 0efa3...06b Jeg vil Få avklart om vi er venner fortsatt. Jeg har sagt fra hvordan jeg føler det, men ønsker å fortsette vennskapet. Hun må få lov til å avslutte om hun ønsker det. Anonymkode: 0efa3...06b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Trenger ikke spørre om dere er på talefot, bare foreslå å finne på noe, gjerne noe konkret, som "cafe på søndag?" Anonymkode: c5d7e...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå