AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Del Skrevet 24. mai 2023 Er dette lov? Ser det er mange som gjør det, og jeg synes det ser hyggelig ut å sitte der å drikke en øl en sommerkveld med noen venner. Men er det lov? Jeg har ikke råd til noen bot liksom, ikke for noe så teit som å drikke på offentlig plass.. Anonymkode: 87436...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Del Skrevet 24. mai 2023 Nei det er ikke lov Anonymkode: cf3c2...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette lov? Ser det er mange som gjør det, og jeg synes det ser hyggelig ut å sitte der å drikke en øl en sommerkveld med noen venner. Men er det lov? Jeg har ikke råd til noen bot liksom, ikke for noe så teit som å drikke på offentlig plass.. Anonymkode: 87436...214 Nei det er ikke lov. Om du blir tatt er en helt annen sak. Skulle du mot all formodning bli tatt, så tipper jeg du bare får beskjed om å helle ut det du har åpnet. Anonymkode: 8b809...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Del Skrevet 24. mai 2023 Ikke lov, men ingen blir straffet for det heller. Å drikke i parker er fantastisk, og noe jeg aldri vil slutte med. Veldig bra at ingen håndhever denne patetiske loven. Anonymkode: 1cb5b...bfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå