Gå til innhold

Hva skal til for at du blir betatt eller forelsket i noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har vært fellesnevnerne til alle du har blitt enten betatt eller forelsket i?

Hos meg så er det at de er smarte, ordentlige, selvsikre og litt dominerende (ikke i seksuell forstand). Fysisk sett så liker jeg at de er tradisjonelt pene. Ikke alternativ stil.

Anonymkode: 6b71a...796

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen fellesnevnere, som jeg kan se, bortsett fra at alle har hatt en viss grad av selvsikkerhet, altså en måte å bære seg selv på (ikke for mye, men at de har virket trygge i seg selv). Utseendemessig har de sett veldig forskjellig ut. Høyere, lavere, chubby, slank, veldig pene og absolutt ikke-prinser.

Anonymkode: 5208c...2de

AnonymBruker
Skrevet

Liker menn som ikke prater for mye, men som fortsatt har mye trygghet og selvsikkerhet. Jeg tiltrekkes veldig av pappakropp/ bamsekropp (det er det samme tror jeg), og at han er høyere enn meg. Gjerne skallet og nydelige øyne. Liker den såkalte «man next door» om man kan kalle det for det. Liker ikke modell-pene eller veldig trente menn. En helt vanlig skalla mann som er høy og kraftig og smiler masse. Han er hyggelig og har mye empati, og samtidig manne-mann og handy. Gjerne masse hår på magen, brystet og ryggen, og masse hår rundt penis 🥰

Anonymkode: be218...634

AnonymBruker
Skrevet

At de har vist veldig godt at de liker meg og bare meg og strekker seg langt for å glede meg 

Anonymkode: 26650...073

AnonymBruker
Skrevet

Konklusjonen er: Sympatisk personlighet, lite hår på hodet, masse hår rundt tissen og på overkroppen 🥰 Satt liitt på spissen 🙈 

Anonymkode: be218...634

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst den der kjemien... Det er flere ganger jeg ikke har forstått hvorfor jeg ikke har blitt forelsket i en mann som på papiret er helt perfekt, for så senere bli forelsket i en mann som jeg egentlig ikke syns er spesielt kjekk...

Men like verdier og interesser, og at man er på samme sted i livet og har like ønsker for fremtiden er veldig viktig er på plass. Og personlighet og like kjærlighetsspråk. At han viser tydelig at han er interessert i meg hjelper jo mye. Og for all del, ikke noe spill eller tull.

Anonymkode: 6155b...c60

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kraftige underarmer. Kort velstelt frisyre, IKKE nakkehår. 

Være galant, gammeldags 😃

Små overraskelser, gaver. Ikke noe dyrt og flott. Helst hjemmelaget eller noe han har funnet i naturen eller mat, da er jeg solgt. 

🥰

Anonymkode: d3e3a...2ae

Gjest Raptuss
Skrevet

Eneste fellesnevneren jeg kommer på er at jeg synes han lukter godt, men det alene er jo ikke nok til at jeg blir betatt av noen. 

Vanskelig å ikke like smarte og sjarmerende menn med humoren til en 12 åring når tenker meg om. Er han nevenyttig og kreativ i tillegg er jeg solgt. 

Skrevet

Jeg har dessverre aldri hatt kontroll og bestemmelsesrett i forhold til når jeg ble forelsket eller ikke, men en fellesnevner de gangene jeg ble det er at jeg følte meg veldig vel sammen med vedkommende, og koste meg og lo mye, i tillegg til at jeg følte meg trygg med vedkommende. 

"Problemet " var at jeg ikke nødvendigvis ble forelsket selv om dette var tilfellet heller. Det må ha vært en annen faktor også, utover tiltrekning også, for jeg var også tiltrukket av menn det ikke skjedde med. Rett og slett en faktor x, som enten bare skjedde, eller ikke. Likevel helt klart at å få meg til å føle meg trygg, vel og leken og lattermild var nødvendig, for jeg har aldri virkelig falt for noen uten det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva har vært fellesnevnerne til alle du har blitt enten betatt eller forelsket i?

[..]

Anonymkode: 6b71a...796

Faktisk… at hun er det.

Ingenting er er så vakkert som en forelsket kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må like hvordan de ser ut.

De ser på meg på en måte som  får meg til å tro de er interessert/ flørter med meg.

Intense, ser meg rett i øynene.

På bølgelende mht. dialog, impulser og humor.

Liker å tulle være litt barnslig. 

Anonymkode: 25c78...be8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...