Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger å vite om jeg har tatt rett valg om å kutte ut ei. 
jeg har holdt på med ei siden november til nå. Hun er 26 jeg er 29. det har vært trøbbel til tider slik er det jo når man bruker tid og blir kjent.  Siste tiden har hun pratet om vis vi flytter sammen, kysset, holdt hender i offentligheten. Ligget i armkrok og slikt. Torsdag sist uke sto vi på en brygge og holdt rundt hverandre og kysset. Jeg tenkte alt er fint. Frem til i dag hun kan vært sliten i går. Og sikkert feil tidspunkt å si man håper å kunne kalle henne for kjæresten min. Hvor hun blir sur på en måte. hvor hun Føler alt må planlegges osv. bare for jeg spurte om vi kunne prate til helgen. enden er at hun ønsker bare vennskap. 

hvor jeg svarer med at slik ting har vært er et forhold og at det er nok bedre vi går hver vår vei. 

har jeg egentlig tatt rett valg?

hva ville dere gjort håper på gode svar fra dere kvinner :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke dype følelser for henne og dere begge kjenner på en felles forelskelse og følelsen av kjærlighet av å være sammen... 

Er ikke følelsene til stede, og bare en jente du dater og har det greit med, jeg ville ikke satsa videre! Hvis hun først vil flytte sammen og like etter bare vil være venn med deg, det føles veldig lite seriøst!  

Anonymkode: f5ee0...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du ikke dype følelser for henne og dere begge kjenner på en felles forelskelse og følelsen av kjærlighet av å være sammen... 

Er ikke følelsene til stede, og bare en jente du dater og har det greit med, jeg ville ikke satsa videre! Hvis hun først vil flytte sammen og like etter bare vil være venn med deg, det føles veldig lite seriøst!  

Anonymkode: f5ee0...427

Jeg har dype følelser for henne. Er leit det ble slik. Men ja. 

Skrevet

Takk for svar, bedre å være trist egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis hun bare ønsker et vennskap så er det riktig valg å avslutte kontakten med henne siden du har sterkere følelser for henne 

Anonymkode: b4269...773

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes du har tatt rett valg! Du hadde endt opp med å bli såret av henne til slutt.

Du fortjener ei som er sikker på at det er DEG hun vil ha, og ikke bli sint om du spør om dere er kjærester.

Anonymkode: 5e5a1...754

Skrevet

Takk for svar. 
det er tungt men til syvende å sist er det bedre å være trist litt enn å gå tilbake gang på gang. Blir det ikke noe mer enn vennskap/flørt. Jeg er enig og bedre å gå videre enn å være på vent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...