AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Har funnet en del maur på kjøkkenet i det siste, samt et par på badet. Har endevendt skuffer og skap men finner ingen ansamling, er en og annen streifer som går over benken (bortsett fra den dagen jeg fant ti stk under en svamp) Har også vært under skapene (i soklene) uten å finne noe. Kjøkkenet vender mot yttervegg. Har spray, men vil ikke akkurat spraye kjøkkenbenken, pluss at jeg har kjæledyr. La ut noe pulver under skapene, men de driver nå og piler over oppvaskbenken… Har lest om feller med fun-saft, kan hvilken som helst sukkerfri benyttes? Anonymkode: 2449a...389
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 Jeg synes det høres rart ut at maur går etter sukkerfri saft, så den biten kan jeg ikke si noe om. Når det gjelder maurproblemet generelt, hadde jeg forsøkt å finne ut hvor de kommer inn, og sprayet og satt opp maurboks der. Kan du feks spraye ved ytterveggen, lister, eventuelle sprekker og hull? På kjøkkenbenken hadde jeg bare satt opp maurbokser. Anonymkode: 0664e...dc6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Kjøp en sånn Maurboks. Gift i den som de tar med tilbake til tua og tar livet av den fra innsiden. Eneste som hjalp på min maurinnvasjon for noen år siden. Anonymkode: 339cc...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå