AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Jeg har aldri liksom sett vitsen med tilhøre en gruppe liksom bare for å tilhøre en gruppe, har vært flinkere til å underholde meg selv enn folk generelt, gjennom å lese bøker. jeg har liksom aldri skjønt vitsen med grupper og dynamikk, hva er det vi utenfor ikke forstår, som gjør det verdt det å være en del av en gjeng, eller en gruppe? jeg har lyst til å være en del av noe fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg er desperat etter å passe inn, eller fordi .. jeg vet ikke, fordi jeg ikke synes jeg fortjener noe, og dermed må jeg la vennenen mine definere meg, i stedet for å være den unike, spesielle personen man er som kan gjøre en eller annen person superlykkelig der ute i verden, man har en sjanse til å gjøre noen så utrolig lykkelige, hvis man bare gidder å vente på den personen, litt som å vinne i lotto.. i stedet for Anonymkode: 21004...de7
PURE/HONEY Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Folk flest har til en grad behov for en følelse av tilhørighet og sosial status.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå