AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Hvor lav må man være for å være liten og nett gitt at man er tynn? Må det være under 160 eller kommer det mer an på høyden til mannen? Er en dame på 165 liten og nett for en mann på 185 men stor og maskulin for en mann på 164 feks? Eller er hun liten og nett uansett? Anonymkode: 0924e...537
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Og kan man være liten og nett men med brede hofter og skuldre eller må man være så tynn og formløs som mulig? Anonymkode: 0924e...537
Grüner Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lav må man være for å være liten og nett gitt at man er tynn? Må det være under 160 eller kommer det mer an på høyden til mannen? Er en dame på 165 liten og nett for en mann på 185 men stor og maskulin for en mann på 164 feks? Eller er hun liten og nett uansett? Anonymkode: 0924e...537 Hvorfor vil du absolutt være liten og nett? 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Grüner skrev (3 minutter siden): Hvorfor vil du absolutt være liten og nett? Hvor fikk du det fra? Anonymkode: e14c6...583
Grüner Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og kan man være liten og nett men med brede hofter og skuldre eller må man være så tynn og formløs som mulig? Anonymkode: 0924e...537 Det høres ut som du prøver å tilpasse deg en mal for å please menn. Vær deg selv, som den du er. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 Er jo bare irriterende å være "liten og nett" - blir helt random løftet opp av folk (også fremmede) på fest/byen som om jeg skulle vært en chihuahua Anonymkode: b5263...6ab 6 1 1
Mjalloh Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Er jo bare irriterende å være "liten og nett" - blir helt random løftet opp av folk (også fremmede) på fest/byen som om jeg skulle vært en chihuahua Anonymkode: b5263...6ab Hahaha! Det skjer faktisk usannsynlig ofte 😅 Er 157, og blir plukket opp rett som det er! 2
Hannah80 Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 Mjalloh skrev (1 minutt siden): Hahaha! Det skjer faktisk usannsynlig ofte 😅 Er 157, og blir plukket opp rett som det er! Så utrolig frekt faktisk. Hva sier du når dette skjer? Hyler du "sett meg ned" mens du spreller med beina? Fikk bilder i hodet😂 5 1
Maskinfører Skrevet 23. mai 2023 #10 Skrevet 23. mai 2023 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Så utrolig frekt faktisk. Hva sier du når dette skjer? Hyler du "sett meg ned" mens du spreller med beina? Fikk bilder i hodet😂
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #11 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor lav må man være for å være liten og nett gitt at man er tynn? Må det være under 160 eller kommer det mer an på høyden til mannen? Er en dame på 165 liten og nett for en mann på 185 men stor og maskulin for en mann på 164 feks? Eller er hun liten og nett uansett? Anonymkode: 0924e...537 Jeg blir kalt liten og nett. 162 og 48 kg. Anonymkode: 3e01c...a91 3
Mjalloh Skrevet 23. mai 2023 #12 Skrevet 23. mai 2023 Just now, Hannah80 said: Så utrolig frekt faktisk. Hva sier du når dette skjer? Hyler du "sett meg ned" mens du spreller med beina? Fikk bilder i hodet😂 Ja, faktisk noe av det frekkeste 😂 Er det kjente (skjer på f.eks jobbfester/julebord), ber jeg pent om å bli satt ned, spreller om ønsket ikke innfris 😅 Er det ute på byen hvor jeg ikke kan overdøve musikken, kan det bli sprelling med armer og bein! Det verste er hvis de kommer bakfra mens du aner fred og ingen fare 😅 plutselig var du oppe i lufta som en meitemark tatt av en kjøttmeis! 2 1
Hannah80 Skrevet 23. mai 2023 #13 Skrevet 23. mai 2023 Mjalloh skrev (1 minutt siden): Ja, faktisk noe av det frekkeste 😂 Er det kjente (skjer på f.eks jobbfester/julebord), ber jeg pent om å bli satt ned, spreller om ønsket ikke innfris 😅 Er det ute på byen hvor jeg ikke kan overdøve musikken, kan det bli sprelling med armer og bein! Det verste er hvis de kommer bakfra mens du aner fred og ingen fare 😅 plutselig var du oppe i lufta som en meitemark tatt av en kjøttmeis! Det høres jo helt forferdelig ut. At folk bare løfter deg opp i været, som om du var en liten baby. Har aldri tenkt tanken på å løfte noen av mine små og nette venninner. Tanken er absurd. Men ble nesten fristet nå, etter din morsomme beskrivelse av hendelsesforløpene😂😂 1
Mjalloh Skrevet 23. mai 2023 #14 Skrevet 23. mai 2023 7 minutter siden, Hannah80 said: Det høres jo helt forferdelig ut. At folk bare løfter deg opp i været, som om du var en liten baby. Har aldri tenkt tanken på å løfte noen av mine små og nette venninner. Tanken er absurd. Men ble nesten fristet nå, etter din morsomme beskrivelse av hendelsesforløpene😂😂 Har blitt relativt vant til det i løpet av årene 😅 men noen ganger blir man ganske overrumplet! Hadde en kollega på 2.10m, som hadde en forkjærlighet for å plukke meg opp etter etpar øl. Så høyt oppe har jeg aldri vært før, var som å se omverdenen fra ett helt nytt perspektiv 😂 Kjenner du noen godt, kan det være ei morsom greie, men ikke prøv det på Gunnfrid fra Regnskap 😂 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #15 Skrevet 23. mai 2023 Petite avdelinger paser for kvinner under 162 og det vil jeg si det å være liten og nett passer for. En kan godt ha former, hsr ikke så mye med det å gjøre. (Jeg er 154 men har aldri blitt løftet, hva slsgs folk er det dere møter på i hverdagen?) Anonymkode: a1397...7d7 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #16 Skrevet 23. mai 2023 Grüner skrev (56 minutter siden): Det høres ut som du prøver å tilpasse deg en mal for å please menn. Vær deg selv, som den du er. Jeg får ikke tilpasset høyden min noe nei 😂 Bare lurte hvor lav man er for å bli sett på som liten og nett og om det kommer an på høyden til mannen eller gjelder kvinner generelt Anonymkode: 0924e...537
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #17 Skrevet 24. mai 2023 Begynner vel å nærme seg dverg, eller kortvokst, når man er så "liten og nett" som 1,54? Mitt inntrykk er at det er menn som selv er lave som ønsker seg lave damer. Min eksmann er 1,93, og jeg husker at han en gang hadde en lav kvinnelig kollega, og han følte seg nærmest som en far som var ute med sin lille datter når hun var med. Tror mange høye menn gjerne ønsker at dama står sånn noenlunde i stil, i hvert fall rundt 1,70-1,75. Det går fint an å være slank og "nett" selv om man ikke er veldig lav. Anonymkode: fb9ad...259 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #18 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Begynner vel å nærme seg dverg, eller kortvokst, når man er så "liten og nett" som 1,54? Mitt inntrykk er at det er menn som selv er lave som ønsker seg lave damer. Min eksmann er 1,93, og jeg husker at han en gang hadde en lav kvinnelig kollega, og han følte seg nærmest som en far som var ute med sin lille datter når hun var med. Tror mange høye menn gjerne ønsker at dama står sånn noenlunde i stil, i hvert fall rundt 1,70-1,75. Det går fint an å være slank og "nett" selv om man ikke er veldig lav. Anonymkode: fb9ad...259 Da tror jeg du må lese deg litt opp på hva det vil si å være kortvokst, for det virker litt lite intelligent Anonymkode: a1397...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #19 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Begynner vel å nærme seg dverg, eller kortvokst, når man er så "liten og nett" som 1,54? Mitt inntrykk er at det er menn som selv er lave som ønsker seg lave damer. Min eksmann er 1,93, og jeg husker at han en gang hadde en lav kvinnelig kollega, og han følte seg nærmest som en far som var ute med sin lille datter når hun var med. Tror mange høye menn gjerne ønsker at dama står sånn noenlunde i stil, i hvert fall rundt 1,70-1,75. Det går fint an å være slank og "nett" selv om man ikke er veldig lav. Anonymkode: fb9ad...259 Når en er over gjennomsnittlig høy for en norsk kvinne så skal en være ganske krumrygget for å være liten og nett tenker jeg Anonymkode: a014d...fc4 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #20 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når en er over gjennomsnittlig høy for en norsk kvinne så skal en være ganske krumrygget for å være liten og nett tenker jeg Anonymkode: a014d...fc4 Nå har jeg aldri hatt noe ønske om å være liten og nett, det har ingen betydning for meg. Men som en slank og veltrent dame på 1,72 føler jeg meg ganske "nett", selv om jeg ikke er på størrelse med teskjekjerringa. Anonymkode: fb9ad...259 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå