AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Del Skrevet 23. mai 2023 Dersom man er ansatt i et bemanningsbyrå 100 prosent og har jobbet fulltid i en del år for dem ( sykehjem ) utleid vikar og det plutselig mangler oppdrag, har man noen rettigheter? Manglende oppdrag 100 prosent er fra oppdragsgivere.. og man står plutselig uten inntekt noen måneder ( eller redusert ) har man noen rettigheter? Anonymkode: a35d8...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Del Skrevet 24. mai 2023 Kan man søke om dagpenger i påvente av noe annet? Vil jo ikke si opp, men med en kontrakt på 1 prosent kommer man ikke langt.. Må jo fortsette å søke annet, men ting tar jo tid.. Dytt Anonymkode: a35d8...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 24. mai 2023 #3 Del Skrevet 24. mai 2023 Les kontrakten din nøye! det kan godt hende du har krav på noe dagpenger fra benanningsbyråer. Og jeg tror du kan kreve mer enn 1 % hvis du jobber mye mer. Les kontrakten som sagt nøøøøye og kjenn dine rettigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Del Skrevet 24. mai 2023 Mener jeg hadde krav på 50% av lønna mellom oppdrag. Husker ikke helt. Anonymkode: ba6d6...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Del Skrevet 24. mai 2023 Du kan be de om å si deg opp så du slipper å gjøre det. De kan si deg opp med begrunnelsen at det ikke er noen oppdrag for deg nå. Når du er ansatt i bemanningsbyrå så er du ikke ansatt på samme måte som hvis du hadde vært ansatt av oppdragsgiveren. Uansett får du dagpenger fordi du har jobbet, men for å slippe karantenetiden så kan det være greit å høre med byrået om de kan si deg opp. Jeg tror uansett at du kan søke dagpenger og får det innvilget fordi arbeidstiden har gått ned med minst 50%. Anonymkode: baf5a...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå