AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Noen som har prøvd dette? Var den vanskelig å sette inn og ta ut? Har veldig kraftig menstruasjon hver 2 uke nå og hatt det sånn i kanskje 3 måneder, så tenkte å prøve ut den da jeg helst ikke ønsker å bruke ob grunnet jeg lett kan få infeksjon 😅 Anonymkode: b8493...349
Blod Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Synes det var vanskelig første gangen, men med noen triks og mer øvelse går det fint. Hvis koppen sitter høyt feks, kan man forsøke å tisse og/eller "klemme" bekkenmuskulaturen, da er den lettere å nå med en gang. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Jeg har brukt det i snart femten år, og er kjempfornøyd Aldri tilbake til tamponger. Synes ikke det var vanskelig å starte med. Du finner mange gode instruksjoner på ulike måter å sette den inn, og hvor langt den skal inn. En vanlig feil er å dytte den for langt inn - den skal ikke helt opp som en tampong, men bare være rett innenfor skjeden. Ikke vanskelig å ta ut heller, men husker jeg gjorde det litt feil første gangen, og det var ubehagelig. Men det var mest fordi jeg ikke hadde lest hvordan man gjorde det. Anonymkode: 69a7b...8ee
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 Enkel i bruk, men en viss læringskurve er det jo. Tøm i dusjen de første gangene? Jeg har også brukt i snart 20 år. Har nok spart både miljøet og en del penger på det.. Anonymkode: 38343...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå