Gå til innhold

Fjerner dere matcher på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at mange skriver at man fjerner matchen fra Tinder om det ikke ble helt som planlagt. Er det vanlig? Her har jeg både fortsatt dem jeg har datet både på Tinder og snap fortsatt, så lenge dem ikke har vært helt håpløse. 

Anonymkode: 6b976...7e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja fjerner de som er avklart som uaktuelle 

Anonymkode: 92c49...e71

Skrevet

Jeg fjerner de jeg vet det ikke blir noe mer med😊

Skrevet

Har ikke sånt 😃

AnonymBruker
Skrevet

Ja. De som er avklart,  eller bare slutter å skrive, blir slettet. Akkurat som jeg liker å ha en ryddig kjøkkenbenk. 

Anonymkode: 5b075...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har masse matches liggende som jeg ikke har snakket med, eller der samtalen døde ut. Sletter omtrent aldri noen, og det gjør tydeligvis ikke de heller.

Anonymkode: 022e5...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter alltid matcher om det ikke blir mer dating. Har en sjelden gang slettet match uten å si fra til vedkommende, og det føles ikke bra. Men da har jeg vært i en litt kjip periode der jeg ikke orker å forklare/ spørre hvorfor han ikke var interessert, og har ikke følt for å si lykke til videre. Men her vil jeg endre meg, så fra nå av vil jeg sende en høflig melding dersom jeg vet det ikke blir noe mer. 

Anonymkode: b76c8...249

AnonymBruker
Skrevet

Oi, visste ikke at dette var vanlig. Jeg har 100 matcher, og har aldri sletta noen.. har en samtale med kanskje 30-40 av dem, men samtalen har dødd fort på mange av dem. Har bare merka at én ble borte ut av det blå, så da sletta vel han meg. 

I morgen skal jeg på date med en skikkelig kjekk fyr. Hvis vi ikke klaffer,kan jeg vente meg at han bare sletter meg uten å si noe? Er det vanlig liksom? Hadde nok fått en vond følelse om jeg ikke visste det var vanlig!

Anonymkode: a2580...5dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Oi, visste ikke at dette var vanlig. Jeg har 100 matcher, og har aldri sletta noen.. har en samtale med kanskje 30-40 av dem, men samtalen har dødd fort på mange av dem. Har bare merka at én ble borte ut av det blå, så da sletta vel han meg. 

I morgen skal jeg på date med en skikkelig kjekk fyr. Hvis vi ikke klaffer,kan jeg vente meg at han bare sletter meg uten å si noe? Er det vanlig liksom? Hadde nok fått en vond følelse om jeg ikke visste det var vanlig!

Anonymkode: a2580...5dc

Tror ikke det er vanlig. Men om man har litt dårlig selvtillit eller er usikker, så sletter man oftere enn de som er trygge på seg selv. 

Anonymkode: b76c8...249

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

kan jeg vente meg at han bare sletter meg uten å si noe? Er det vanlig liksom?

Hvorfor må du spørre om noe er vanlig, når du er en sånn jævel på matcher? 

Anonymkode: 5b075...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...