AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Småbarn trenger jo mye søvn sies det, bra for utviklingen og blablabla. Så hvorfor er det ofte så inni helvete vanskelig å få de til å sove? En slags kode man må knekke og når man tror at nå har man funnet ut noe, så endrer det seg igjen. Tusen tips, prøv slik og sånn, men ingenting funker og man bare kaver rundt i desperat håp om at noe skal slå til. Det tar helt livsgnisten fra meg, føler meg som en utvaska sur kjøkkenklut med masse hull og flekker som ikke går bort, bare å kaste i søpla. Hvorfor er det så vanskelig? Var det like jævla hokus pokus før i tiden? Eller bare putta de ungene på et rom og hentet dem igjen til morgenen? Diller vi for mye nå til dags? Anonymkode: d528d...7de 1
Gjest Chicchi Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Det har jeg også tenkt på, mange ganger. Noen teorier sier at babyer har samme døgnrytme som mennesker hadde før vi begynte med jordbruk. Da vi levde i huler og ikke sov mange timer i strekk, for man risikerte å bli angrepet av rovdyr eller fryse i hjel. Man var mer bevegelig før og hvilte i intervaller. Det er jo interessant. Men når skal babyer tilpasse seg dagens samfunn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå