Gå til innhold

Flyttet hvor du ville

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde fått muligheten til å flytte til hvorhen du ville. Hvor hadde du flyttet? Gjerne link fra finn. 

Anonymkode: b2ce1...f9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Florida 

Skrevet
Motelvibes skrev (1 minutt siden):

Florida 

Der har jeg bodd. 🙂 Vet ikke hvor jeg ville flyttet hvis jeg fikk muligheten til å bo der jeg ville. Har lagt merke til at det ikke nødvendigvis er så spennende å bo på forskjellige steder. Det blir jo «hjemme», med de fordeler og ulemper det er. Helt annerledes enn å være på ferie.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spania.

Anonymkode: c3766...7f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oslo her her bor. Men ville kjøpt leilighet eller hus med topp beliggenhet og alt på stell. Florida og Spania er bare æsj for meg.

Anonymkode: 1ee28...9db

Skrevet

Italia, det er drømmen. Toscana helst...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oslo hvor jeg bor nå eller København.

Spania, Italia osv. er fint å feriere i, men ikke for å leve. Lønningene er lave, mye korrupsjon, henger etter utviklingsmessig osv. Snart er vel levestandarden i de baltiske land og Polen bedre enn i Sør Europa. Har man barn så vil de bli slaver til den lave lønna og korrupsjon. I tillegg kommer språket.

Anonymkode: 7bb99...9e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde flyttet til Sør Frankrike uten tvil, en av småbyene mellom Montpellier og Spanskegrensen, altså kystlinjen,  ikke inn i landet.

Tilbringer uansett deler av året der. 🩷💙

Anonymkode: 7cac5...315

Skrevet

Oslo. Hus med hage og alt som en egentlig ikke trenger

AnonymBruker
Skrevet

Ut i skogen og helst med tomt en kunne bygget hva en ville på uten å søke..

Anonymkode: 7d8d9...d91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Oslo her her bor. Men ville kjøpt leilighet eller hus med topp beliggenhet og alt på stell. Florida og Spania er bare æsj for meg.

Anonymkode: 1ee28...9db

Så bra at ingen tvinger deg til å bo i Florida og Spania da! 🤗

Anonymkode: c3766...7f7

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser vel på Canada, Australia og New Zealand som siviliserte land.

Så er de ofte forskånet for krig.

I Australia vil en jo også finne varmt vær i nord.

Når der gjelder vær har vel Azorene nokså stabil temperatur året rundt.

I Norge tror jeg det må bli Halden slik det ser ut for meg i dag.

Ellers mener jeg å ha hørt rykter om at Libanon i gamle dager, før ufreden, kunne by på både ski og strandliv på samme dag og det er jo en besnærende tanke.

Skrevet

New York 😁 Var der i 2000 og byen gjorde inntrykk på meg ❤ Men det blir nok aldri en realitet 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Tror det måtte blitt Danmark eller nord i Spania, f. eks San Sebastian eller Barcelonaområdet :) I Norge er det bare Trondheim eller Bergen som er aktuelt ❤️ 

Anonymkode: 6e423...2e2

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kunne absolutt hvor som helst uten at det hadde noe betydning for tilknyttningen til folketrygden, ønsker jeg å bo delt mellom Danmark, Sør-Korea, Japan og Frankrike. Alle landene har sine fordeler og ulemper.

Anonymkode: 85643...247

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig med ett sted, men da ville jeg kunnet bo i Steigen, i Hellas, i Danmark og i Tyskland etter eget forgodtbefinnende!

Anonymkode: 575a4...639

AnonymBruker
Skrevet

Trives best ved storhavet med kort vei til fjellet. Det vil si jeg kunne funnet meg til rette mange steder i Norge. Bryr meg heller ikke om været, har klær for alle forhold.

Innlandet, Oslo-området, og Sørlandet er vel de eneste stedene jeg ikke kunne tenkt meg å bo i Norge.

Anonymkode: 0ec73...f6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...