Gå til innhold

imorgen skal jeg starte, trenger råd og støtte,

Anbefalte innlegg

Gjest treningsjenta nå
Skrevet

heihei alle sammen

jepp imorgen starter mitt nyttårsfortsett, altså mandag 9 januar 2006 skal bli helomvendelsesdagen! hehe liker i hvertfall å tro det;) julen gikk med til å spise spise og atter spise... ;) så det må bare til

jeg er nok ikke så tykk av meg, men har vært bedre og tynnere før;) en liten introduksjon: jeg er 22 år gammel, aldri trent noe særlig, (bare ved slike innfall som varer en uke eller to) er vel litt i overkant av 170 høy over bakken, og veier vel bortimot 59 kilo (hakke turt å sjekke i det siste,) drømmevekta som jeg faktisk hadde før sommeren 05 var 55:) så tykk er jeg ikke! men ingen lekker kropp i mine egne øyne heller. jeg har gjennom mine ungdomsår fått noen herlige :overrasket: store lår og hofter som jeg ikke akkurat er fornøyd med nei...samt at magen min trenger en liten oppstramming, for å ikke snakke om rumpa! det er her det ligger, jeg skal anskaffe meg en sprettrumpe, mindre cellulitter, en strammere mage og fastere lår! hoftene får jeg bare opverleve med.....

jeg hater trening, rett og slett! det er et fremmodord i min ordbok!!! mat derimot, eller brus og godis det står på første side og sier aldri nei takk til det! jeg kan knaske dagen lang! et glass cola skriker kroppen min etter hver dag! så jeg får litt av en utfordring ja! men vi skal klare det, vilja mi og jeg :)

jeg kan bare ikke holde på en uke eller to nå, også gi opp! nå mpå jeg ta megh selv i nakken og klare det! jeg skal nok ikke sette så høye mål for da gir jeg opp med engang! menjeg skal komme så langt at folk rundt meg kan si at det synes!!!

så da starter det imorgen, har gått il innkjøp av magetrener som jeg synes er kjempe flott! denne skal jeg bruke! har ikke satt meg mål på hvor mange ganger, men magen trenger pause den også, men den skal tas så ofte jeg orker! og det skal kjennes!!!!!

ved siden av dette har jeg kjøpt meg 30 min pilates video, denne skal nok også kjøres i uken! men kanskje bare par ganger?

også skal jeg faktisk løfte rumpa mi fra sofaen og gå turer! aldri så kjdelig som det er så skal jeg!!!

ved iden av dette så skal alt snop pg brus ut av huset!!! inn på lørdag og ut på søndagen!!! litt skal jeg unne meg! men ikke sprekke!

dagen min skal bestå av sunn mat, jeg skal starte dagen med en kopp slim and fit yogi grønn te! (dette har jeg lest mye om her og lever i håpet) deretter et glass eplecidereddikk (jepp jeg skal fly på do hehe) deretter to grøve brødskiver med noe sunt på samt et glass vann!

deretter skal det gå i vann dagen lang. til lunsj har jeg proppa kjøleskapet med diverse sunt som salat, agurk, tomater, paprika, løk, reker, pasta, tunfisk, anans, crabsticks og av dette skal jeg lage meg en variert men herlig blanding av salat (hva jeg skal bruke til dressing vet jeg ikke enda, for jeg elsker slike fete dressinger, så her vil jeg slite litt forslag mottas) så til middag blir det en alminnelig middag, men med passe porsjon! så til kvelds igjen blir det enten salat eller noen brødskiver;)

skulle det være noe mellommåltid her, vil det gå i frukt! avslutningsvis blir det en kopp grønn te! ;)

dette skulle vel gjøre underverker? for dere super flinke treningsmennesker, har dere noe å utsette på dette?

jeg vil daglig komme innom å fortelle litt om dagen, (jeg tror jeg vil trenge det for min egen del) men heng dere gjerne på, og bli med;) kanskje vi kan klare dette?

jeg tar ihvertfall mot alle råd, uansett positive eller negaitve..

hehe;) nå løper jeg på kjøkkenet, tar et glass cola og finner frem siste rest av julekakene, disse må bare spises opp.. hvem kan vel kaste slik;) hehe

ha en fin søndag videre alle sammen

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Håper jeg blir like flink somdeg, jeg ble så slapp da jula kom :( Jeg skal tvinge meg selv tirsdag og gi meg selv solarium som premie etterpå (driter i rynkene) høhø!

Lykke til :D

Gjest treningsjenta nå
Skrevet

det er jo bare å slenge seg på folkens;) inget problem det;)

da er vi flere om det, og jeg innbiler meg selv at da blir det fort litt lettere også;)

Gjest gjest1
Skrevet

Dette er året eg også skal komme i form att!! No skal eg nett vaske golv og legge sammen klede, og så skal eg ut å jogge ein liten tur... :)

Gjest gjesta
Skrevet

Lykke til :) Det kommer nok til å gå så bra :) Det viktigste er bare å ikke starte for brått, for da blir du lei fort. Hvis du har som mål å trene 3-4 dager i uka, så begynner du med 1-2 ganger i uka, og øker hvis du orker mer etter noen uker :)

Selv var jeg sånn som deg inntil i sommer :) Og kjæresten min nevner stadig sitat som jeg har sagt "Trene nå igjen!!!? Jeg skjønner ikke at du gidder" "Jeg hater trening" og "Jeg kommer ALDRI til å begynne å trene. ALDRI" :) Nå trener jeg ofte to ganger om dagen og elsker det :) Så mirakler kan skje :)

Gjest treningsjenta nå
Skrevet

aylana: ja mirakler kan skje.. hehe vel det er kjempe deilig følelse man sitter igjenmed etterpå, det er sant.. men jammen meg et tiltak også da...... også å avstå fra alt den gode maten og godisen!! uff og uff...

ginen: bare å henge seg på det;) fortell gjerne hvorfor du vil og hva du vil redusere stramme opp, hvordan du legger opp dagen din, kg og høyde alt slikt;) kanskje vi kan dele litt...

jeg har faktisk akkurat tatt meg en gåtur jeg da... ikke lange strekningen, men på veldig rask gange uten stopp i 20 minutter.. det er helt fantastisk til å være meg egentlig!! så nå skal jeg notere meg dette og se an hvor fort jeg går runden neste gang;)

Skrevet

Jeg er med! :hoppe:

Var flink og trente i høst, for første gang i mitt liv. Dessverre forsvant de nye gode vanene under bryllup og flytting. Nå er det på tide å begynne på igjen.

Er på jobb i dag, men i morgen skal jeg ut på tur (bilen er på verksted så jeg kommer meg ikke til senteret).:Nikke:

Treningsjenta, kan du ikke registrere deg? :)

Skrevet

tiny: da var jeg registrert;) jammen meg mye nytt jeg skal igjennom;) men dette blri artig når så mange henger seg på. dette skal vi klare..

jeg skal nå innta min siste kveldsmat med majones.. som jeg er sååååå glad i.... :sur: kommer til å savne all denne maten altsåååå

Skrevet (endret)

Lykke til!

Jeg for min del skal ikke satse på en drastisk ny diett. Er ikke så ille i utgangspunktet, og jeg tror det er best å innarbeide en god treningsvane før jeg ser på maten. Kjenner meg selv så godt at jeg vet at det er større sjans for å gjennomføre da. :sjenert:

Skal finne frem igjen pilates-dvden jeg også. :)

Hvor i verden bor du?

Endret av Tiny
Skrevet

Jeg tar det bare som en bonus om jeg får strammet opp litt. Vil først og fremst få bedre kondis, nå blir jeg andpusten for ingenting :) I tillegg ønsker jeg mer overskudd. Jeg er 170cm jeg også, veier rundt 60 kg, så har i utgangspunktet ikke akkurat slanking som mål. Men etterhvert som jeg trener, blir vel noe av fettet gjort om til muskler, som jo veier mer, men er mindre omfangsrikt. Har ikke tenkt å gjøre kjempestore omveltninger i matveien, men vil kutte noe ned på det som kroppen ikke har så godt av. Har trent litt aerobic, og liker det godt, men har vært litt lite før jul grunnet skole og slikt. Men nå er jeg i gang! :ler: Så vi får se!

Skrevet

gøy å høre at flere og flere henger seg på..

nei soms agt jeg har nok ikke slanking som det store målet, men å reduserer midjen litt og stramme opp her og der gjør nok susen og en vil fort se litt bedre ut.. så lenge ikke magen buler ut er jeg fornøyd! jeg skal nok ikke fly på vekta nei for jeg er klar over at muskler vil det bli og da reduseres ikke vekta.så jeg skal ikke binde meg så sterkt.....

men endringer skal det bli! imorgen har jeg faktisk fri fra jobben, så jeg skal ta meg litt trening og en kveldstur;)

men grue rmeg mest til maten altså, og inget snop på kvelden...

på tirsdag tenkt ejeg at jeg skulle rusle meg en tur gjennom grønland (bor i oslo) og kjøpe med litt frukter og kose meg med disse. . bedre det en å kose seg med sjokolade og potetgull;) skulle man tro... :)

Skrevet

god morgen alle sammen;)

oioi en ny dag står for dør.. jeg våknet til "åååå jeg er sååå sulten på noe kjempe godt" hehe.. dette lover ikke bra! men jeg sto opp med friskt mot ruslet inn på badet tok en laaang god dusj og pleiet meg selv;)

så lagde jeg meg to, grove, i motsetning til min favori9tt, loff, brødskiver med kavli mager bacon smøreost på.. tok et glass eplecider edikk på styrten, drakk et glass vann til maten og nå sitter jeg å "koser" meg med yogi slim and fit tea... altså leste mye skummelt om denne på nett angående smak, så gruet meg en del ja... men den var altså ikke så ille altså. den går rett ned..;)

god dag alle sammen

Skrevet (endret)

heihei.. dette var feil trå... men fikk veldig lyst til å henge meg på;)

Endret av miracle
Skrevet

men i all verden, her var det labert dere.. hvor ble det av dere som skulle henge dere på???

veljeg var rimelig flink i går!!! jeg gikk meg en tur og jammen ble jeg svett gitt!! mellom puppa av alle ting;) :grine2:

ellers så var jeg veldig godis syk i går men klarte å styre unna! kjøpte inn havregrøt.. men blææææ det var vondt ass! det var gruusomt! mistet matlysten av det!

idag ble det litt pilates trening, men jeg synes mange av disse øvelsene er for disse myke menneskene og ikke for meg så jeg klarer ikke helt å henge med...

Skrevet

Jeg skulle henge meg på men sliter med influensa! Leste her at jeg kan ikke trene før om TO UKER hvis jeg har dårlig immunforsvar! Det er bedritent :(

Skrevet

ææsj det er ikke gøy...

men da får en du en skikkelig god bedringsklem her, i håp om at det hjelper bittelitt hvertfall :klem:

Skrevet

Eg jogga i går! :) Skal begynne å ete litt sunnare også, er redd for tennene mine.. Hehe...

Skrevet

det er også en grunn til å bare spise sunt. absolutt...

nei noe jogging blir det ikke på meg, jeg bare heler det ikke. ikke mulig! men kjapp gange skal jeg klare.. men nå har jeg klart å få en strekk i leggen så i dag tror jeg det blir lite gange altså.... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...