AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Var vanskelig å finne god overskrift😅 Mini skal operere mandlene poliklinisk i morgen kl 07. Hun har derimot vært febersyk siden mandag. Ringte øre-nese hals poliklinikken i dag og forklarte situasjonen. De sa de vi skulle se det an helt fram helt til selve operasjonsmorgenen. Har hun feber avlyser vi, er hun feberfri stiller vi kl 07. Vi må opp tidligst kl 0545 i morgen, og telefontiden til øre-nese hals er 08-14. Så hvordan får vi da egentlig gitt beskjed til klinikken at operasjonen må avlyses pga feber? Kan sentralbordet ta i mot sånne beskjeder og videreformidle? Anonymkode: 5b8e2...1ca
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Ring sentralbordet nå å spør.. Anonymkode: be087...221 1
Snuppiluppi84 Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 Sentralbordet har sikkert et nummer som de kan sette deg over til hvor det er folk fra 7. 1
Forundret.. Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 (endret) Når jeg opererte mandlene så sto det at ved blødninger så skulle jeg ringe direkte til avdeling ( dette nr kan ringes hele døgnet). Dette nr står kanskje i innkallelsen. Hvis så, prøv å ring dem om de ikke vet noe på sentralbordet. Endret 23. mai 2023 av Forundret.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 Sentralbordet kan videreformidle beskjed hvis de ikke har noen å sette over til. Hvis du ikke får tak i noen, ringer du kl. 8 og forklarer situasjonen. De du har snakket med i dag har sannsynligvis også skrevet seg en beskjed et sted så de er forberedt på at det kan bli en strykning. Anonymkode: 34ac1...512 2
Diafragma Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 Hei. Dere bør møte opp uansett form. Det kan bli bomtur, men da får både ØNH-kirurgen og pleiepersonalet møtt dere og vurdert situasjonen der og da. Også har det litt å si hvor gammel «mini» er, etter mitt syn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå