Gå til innhold

Operasjon 07 avlyst pga sykdom- hvordan gi beskjed?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var vanskelig å finne god overskrift😅

Mini skal operere mandlene poliklinisk i morgen kl 07. Hun har derimot vært febersyk siden mandag. Ringte øre-nese hals poliklinikken i dag og forklarte situasjonen. De sa de vi skulle se det an helt fram helt til selve operasjonsmorgenen. Har hun feber avlyser vi, er hun feberfri stiller vi kl 07. 

Vi må opp tidligst kl 0545 i morgen, og telefontiden til øre-nese hals er 08-14.

Så hvordan får vi da egentlig gitt beskjed til klinikken at operasjonen må avlyses pga feber? Kan sentralbordet ta i mot sånne beskjeder og videreformidle?

Anonymkode: 5b8e2...1ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring sentralbordet nå å spør..

Anonymkode: be087...221

• Liker 1
Skrevet

Sentralbordet har sikkert et nummer som de kan sette deg over til hvor det er folk fra 7.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når jeg opererte mandlene så sto det at ved blødninger så skulle jeg ringe direkte til avdeling ( dette nr kan ringes hele døgnet). Dette nr står kanskje i innkallelsen. Hvis så, prøv å ring dem om de ikke vet noe på sentralbordet. 

Endret av Forundret..
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sentralbordet kan videreformidle beskjed hvis de ikke har noen å sette over til. 

Hvis du ikke får tak i noen, ringer du kl. 8 og forklarer situasjonen.

De du har snakket med i dag har sannsynligvis også skrevet seg en beskjed et sted så de er forberedt på at det kan bli en strykning. 

Anonymkode: 34ac1...512

• Liker 2
Skrevet

Hei. Dere bør møte opp uansett form. Det kan bli bomtur, men da får både ØNH-kirurgen og pleiepersonalet møtt dere og vurdert situasjonen der og da.

Også har det litt å si hvor gammel «mini» er, etter mitt syn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...