Gå til innhold

Erfaring med ungdom som har vondt i kne / benet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt har ofte problemer med bena sine. Helt fra hun var liten var det rare og diffuse infeksjoner i bena. Noe som skaper smerter.

Knærne / bena blir slitne ved stor påkjenning. I blant sier hun at kneet føles "rart". Og i blant er det vondt å gå og man ser at hun sliter med å gå.

Noen som har lignende erfaring?

Anonymkode: 88b4d...fe1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voksesmerter?

Anonymkode: f87c2...3e8

• Liker 1
Skrevet

Regner med at dere har vært hos lege, eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Mezzosoprena said:

Regner med at dere har vært hos lege, eller?

Vi har vært hos legen. Dette kommer periode vis og blir så helt borte. Helt siden hun var liten.

Blir fulgt opp videre, men ser ut som om legene ikke er sikker på hva dette er. Blir utredning.

Som mor tenkte jeg bare å lese og høre litt selv også.

Skrevet

Vet ikke hvor gammel hun er, men vær obs på epifysiolyse når hun nærmer seg tenårene

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vi har vært hos legen. Dette kommer periode vis og blir så helt borte. Helt siden hun var liten.

Blir fulgt opp videre, men ser ut som om legene ikke er sikker på hva dette er. Blir utredning.

Som mor tenkte jeg bare å lese og høre litt selv også.

Lege eller spesialist?

Min gutt har slitt med smerter i knær og lår i mange år. Vi ble henvist til ortoped og han har stram akilles som gir feilstilling og smerter oppover i beina. Han fikk en såle som ikke fungerte spesielt godt og et håp om at det skal vokse av han. Nå er han 13 og det er bedre, men han er fortsatt ikke helt bra. Har fortsatt smerter innimellom. 

Anonymkode: f7a09...be0

AnonymBruker
Skrevet

Fysioterapeut?

Anonymkode: f9d29...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...