Gå til innhold

Tinder handler jo bare om sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (16 timer siden):

Først så vil jeg si at jeg setter pris på at du svarte på spørsmålet mitt og at dette er faktisk den som du er, du later ikke som om du er så dum :) Og når det kommer til det andre så handler dette om personligheten til disse mennene, og ikke utseendet, når de prøver på sånne ting, men disse mennene vil også slå seg ned, som ofte, når de treffer den riktige dama. At du prøver å vinkle det over til utseendet, om at pene menn bare ligger rundt og ikke slår seg ned, er rett og slett bare løgn :) for igjen så handler det hvor man vil i livet og hvem man er som person med de indre kvalitetene. 

Kjenner jeg deg, eller hva slags merkelig spill er det du driver med ?

Anonymkode: a4f75...63e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at de som søker seriøse forhold er på Tinder, og faktisk lar seg lure. Vet om flere av mine kompiser som aktivt bruker Tinder for å skaffe seg sex. Som han ene sier, joda en kjapp date og noen fine ord så har du kapret nytt kjøtt på staken. 

Anonymkode: a2327...8b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 21.50):

Okei

Mange likes og mange match. 99% av menn jeg skriver til selv super attraktive svarer. Møtt fem allerede, men alle de vil ha sex på første date, får dem ikke det er jeg plutselig ghostet, 

Hva er det dem tror om kvinnfolk? at vi bare gir den bort gratis her på tinder?. Skulle jeg tatt imot penger for alle de liggene disse mennene ville at jeg skal ha, hadde jeg nok blitt millionær 

Chatter med en dame I noen timer for å så møte ha sex gratis for å så gjøre det samme med neste. Er ikke menn ekle?

Anonymkode: c0af5...2ab

Skal du ha penger? Jeg skjønner ikke

Anonymkode: 20403...ab0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...