AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #21 Skrevet 24. mai 2023 Du må bare spille med AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ville bare legge til at jeg bare "spiller spillet" som er nødvendig. Jeg ligger ikke rundt og liker ikke ONS, og det jeg egentlig ønsker meg er en god og snill langtidspartner (selv om merkelapper ikke er viktig for meg). Poenget med innlegget var at de som sier at kvinner har makten og er dumme som ligger rundt med "prinser" fra Tinder. De burde skjønne at de kjekkeste har rikelig utvalg, og at de må ha noe mer å tilby enn det de har mellom bena for å kapre en av disse. Om jeg hadde prøvd å ligge med flest mulig hadde jeg havnet laaaangt bak disse som er HELT i tet og som går på rundgang blant kvinner. Det at jeg faktisk har/får muligheten betyr ikke at jeg er kjip, men jeg ser damer som fortsatt er der nå (var der sist i 2020) som tydeligvis aldri finner noe "bra nok" selv om de ikke akkurat er noe å henge på juletreet selv. Jeg har kompiser som er mindre heldige enn meg med utseendet som knapt har fått en like i hele sitt liv, og mange av dem er fantastiske menn som aldri får en sjanse. De er ikke "mindre pene" heller, bare ikke nok til å konkurrere i tet. Helt gjennomsnittlige+ menn som aldri får en mulighet til å vise at de er gode. Man kan skylde på menn for å dele ut "likes" til alle, men den egentlige makten er det kvinner som har. Og en liten elite av menn. Anonymkode: e0acd...091 Su må spille med åpne kort fra start. Ver tidlig ute med å si du ikke har sex på de første datene. Ikke før dere har blitt bedre kjent. Da luker du ut de verste på en fair måte. Anonymkode: ddf1f...9d3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #22 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må bare spille med Su må spille med åpne kort fra start. Ver tidlig ute med å si du ikke har sex på de første datene. Ikke før dere har blitt bedre kjent. Da luker du ut de verste på en fair måte. Anonymkode: ddf1f...9d3 Strategisk sett er det ingen ulempe at hun vil ha sex med meg og begynner å tenke på det tidlig. Jeg har heller ikke noe mot å ha sex på første date om det passer seg, men jeg er ærlig om at jeg ikke er ute etter ONS eller "bare sex". Poenget er mer at jeg slipper unna med enormt mye, etter at de begynner å gi meg komplimenter som at jeg er kjekk og slikt (man føler dette). Med en gang kvinner er veldig fysisk tiltrukket av noen forsvinner alt av moral og hemninger, stort sett, og spesielt om det er noen de føler at de har vært "heldige med". Jeg hadde egentlig lyst til å dele noen flere detaljer, men siden det er en minimal risiko for at hun leser på dette forumet vil jeg ikke skrive mer, selv om det er interessante detaljer. Mye er utelatt. Hun jeg snakket om var absolutt "seriøs" og kom nylig fra et langt forhold, så ingenting negativt om henne. Anonymkode: e0acd...091
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #23 Skrevet 24. mai 2023 Jeg har endt opp med å bli/vært sammen med 2 av 2 jeg har møtt fra Tinder, så kan ikke si det stemmer for meg at det bare handler om sex. I det hele tatt sjeldent at noe "bare" handler om noe. Anonymkode: 50ffa...96e 1
Majer Skrevet 24. mai 2023 #24 Skrevet 24. mai 2023 (endret) Altså det er jo det inntrykket man får av kvinner på tinder- at det er greit å bare ha sex med dem. Tinder er tross alt en sexapp. Når jeg skal ha kjæreste bruker jeg jo ikke tinder. Venners venner har fungert godt hittil. Men merker at det blir vanskeligere å fortsette på den måten når jeg blir eldre og de fleste "kjærestedamer" er i forhold. Tror ikke jeg kommer til å prøve tinder for forhold nå heller, men kanskje. Jeg tenker som deg at det er ekkelt å gå fra partner til partner og jeg vil ikke date en kvinne som har vært et "objekt" for disse mennene. Det er enda en grunn til at jeg styrer unna appen. Endret 24. mai 2023 av Majer 4
norw Skrevet 24. mai 2023 #25 Skrevet 24. mai 2023 Jeg er også først og fremst innstilt på sex med Tinder-damer. Jeg ville ikke vært så ivrig som disse som TS beskriver, men ville heller ikke truffet en dame 5+ ganger uten at noe skjer. Ville nok vært mer innstilt på vanlig dating og gått for et fast forhold om vi hadde et mer velfungerende datingmarked. Om vi middels attraktive menn lyktes bedre og faktisk hadde en fair sjanse til å få napp hos middels attraktive damer. Damer vi føler oss jevnbyrdige med. Men markedet er altfor ubalansert og etter mange år begynner man å gå lei, som kan resultere i at man heller sikter seg inn på sex, gjerne med damer som det av ulike årsaker ikke ville vært aktuelt å gå inn i et forhold med. Jeg er ikke blant de mennene som det er mest synd på, som kan gå uten sex, dates og damekontakt i årevis, men det er lite nok til at jeg heller sikter meg inn på sex. Jeg vet jo også at det er skyhøye krav, men hvis jeg bare har sex med en dame, kanskje treffer henne 2-3 ganger om det ikke er ONS, så er det ikke sikkert at hun finner ut at jeg ikke huker av alt på smørbrødlista hennes. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #26 Skrevet 24. mai 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Okei Mange likes og mange match. 99% av menn jeg skriver til selv super attraktive svarer. Møtt fem allerede, men alle de vil ha sex på første date, får dem ikke det er jeg plutselig ghostet, Hva er det dem tror om kvinnfolk? at vi bare gir den bort gratis her på tinder?. Skulle jeg tatt imot penger for alle de liggene disse mennene ville at jeg skal ha, hadde jeg nok blitt millionær Chatter med en dame I noen timer for å så møte ha sex gratis for å så gjøre det samme med neste. Er ikke menn ekle? Anonymkode: c0af5...2ab Det handler nok om inntrykket du gir fra deg. Anonymkode: a8580...44c 1
exictence Skrevet 24. mai 2023 #27 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei jeg kjenner en del som fant sin utkårede på Tinder. Bla min bror. Syns det var svært til stigmatisering her.. Anonymkode: ddf1f...9d3 Jeg kjenner også flere som har fått sin kjæreste på Tinder. Bla jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #28 Skrevet 24. mai 2023 De som mener det er vel de som kun har dårlige erfaringer, og er litt bitre pga dette Tinder kan brukes til å finne kjærlighet, og det kan brukes for å få seg sex, jeg har lykkes med begge deler uten stort problem, og vet om mange som har funnet ekte kjærlighet gjennom tinder. Også lagt merke til at flertallet av de jeg matchet med ønsket forhold, noe som var litt frustrerende når jeg kunn ønsket sex, men så klart veldig bra når jeg så etter kjærlighet. Føler man alle kun ønsker ett knull der, så bør man nok reflektere litt over hva slags folk man matcher med Anonymkode: 685ff...707 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #29 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tro om igjen dersom du tror du kan finne alfa mann på kroken livet ut på tinder. Anonymkode: 0cd0e...778 Er gift og har 2 barn og hus og hytte med en sånn som jeg møtte på Tinder, så får vi se om han holder livet ut da 🤪 Har gjort det jeg kan nå ihvertfall 😂 Anonymkode: d7eae...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #30 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Okei Mange likes og mange match. 99% av menn jeg skriver til selv super attraktive svarer. Møtt fem allerede, men alle de vil ha sex på første date, får dem ikke det er jeg plutselig ghostet, Hva er det dem tror om kvinnfolk? at vi bare gir den bort gratis her på tinder?. Skulle jeg tatt imot penger for alle de liggene disse mennene ville at jeg skal ha, hadde jeg nok blitt millionær Chatter med en dame I noen timer for å så møte ha sex gratis for å så gjøre det samme med neste. Er ikke menn ekle? Anonymkode: c0af5...2ab Det fungerer for de kjekkeste karene. Så ekle er kvinner. Anonymkode: fa2e6...346 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #31 Skrevet 24. mai 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: De som mener det er vel de som kun har dårlige erfaringer, og er litt bitre pga dette Tinder kan brukes til å finne kjærlighet, og det kan brukes for å få seg sex, jeg har lykkes med begge deler uten stort problem, og vet om mange som har funnet ekte kjærlighet gjennom tinder. Også lagt merke til at flertallet av de jeg matchet med ønsket forhold, noe som var litt frustrerende når jeg kunn ønsket sex, men så klart veldig bra når jeg så etter kjærlighet. Føler man alle kun ønsker ett knull der, så bør man nok reflektere litt over hva slags folk man matcher med Anonymkode: 685ff...707 Er mye sant i det. Hvis alle du matcher med på Tinder bare vil ha sex, så er det fordi du konsekvent velger samme menn som alle andre kvinner velger, og som har et så stort "harem" at de ikke ser noe behov for forpliktelse. De fleste hadde nok lyktes bedre om de gikk litt bort fra fokus på utseende, status og sjekkeevner, og heller så litt på felles interesser, verdier og ønsker. Anonymkode: f7990...07f 2
Snok1 Skrevet 24. mai 2023 #32 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mange likes og mange match. 99% av menn jeg skriver til selv super attraktive svarer. Møtt fem allerede, men alle de vil ha sex på første date, får dem ikke det er jeg plutselig ghostet, Tinder er jo bare en pulesentral. Menn vet og aksepterer det, og kvinner vet og aksepterer det. Alle som vil pule får pult, ingen som ikke vil pule må pule. Hva er problemet? Har aldri hatt Tinder selv, men dette er hva alle forteller. Ingen er på Tinder for å finne kjærlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #33 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er mye sant i det. Hvis alle du matcher med på Tinder bare vil ha sex, så er det fordi du konsekvent velger samme menn som alle andre kvinner velger, og som har et så stort "harem" at de ikke ser noe behov for forpliktelse. De fleste hadde nok lyktes bedre om de gikk litt bort fra fokus på utseende, status og sjekkeevner, og heller så litt på felles interesser, verdier og ønsker. Anonymkode: f7990...07f Jeg er mann, men det gjelder akkurat samme andre veien. Litt selvrefleksjon er greit om man kun har dårlige erfaringer. Og klarer man knapt få match, så er første man må gjøre å se om bilder og profiltekst kan forbedres, ikke klage over at man må se ut som en fotomodell for å få match Anonymkode: 685ff...707
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #34 Skrevet 24. mai 2023 Snok1 skrev (10 minutter siden): Har aldri hatt Tinder selv, men dette er hva alle forteller. Ingen er på Tinder for å finne kjærlighet. Du har ikke vært der, men allikevel kommer med så bastante meninger Flertallet av damene jeg har matchet med ønsket noe seriøst, og møtte samboeren min der, så jo, mange ser etter kjærlighet der også Anonymkode: 685ff...707 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #35 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Okei Mange likes og mange match. 99% av menn jeg skriver til selv super attraktive svarer. Møtt fem allerede, men alle de vil ha sex på første date, får dem ikke det er jeg plutselig ghostet, Hva er det dem tror om kvinnfolk? at vi bare gir den bort gratis her på tinder?. Skulle jeg tatt imot penger for alle de liggene disse mennene ville at jeg skal ha, hadde jeg nok blitt millionær Chatter med en dame I noen timer for å så møte ha sex gratis for å så gjøre det samme med neste. Er ikke menn ekle? Anonymkode: c0af5...2ab Slett tinder. Sånn. Ferdig snakka. Anonymkode: 93934...45c
Thanos Skrevet 24. mai 2023 #36 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ville bare legge til at jeg bare "spiller spillet" som er nødvendig. Jeg ligger ikke rundt og liker ikke ONS, og det jeg egentlig ønsker meg er en god og snill langtidspartner (selv om merkelapper ikke er viktig for meg). Poenget med innlegget var at de som sier at kvinner har makten og er dumme som ligger rundt med "prinser" fra Tinder. De burde skjønne at de kjekkeste har rikelig utvalg, og at de må ha noe mer å tilby enn det de har mellom bena for å kapre en av disse. Om jeg hadde prøvd å ligge med flest mulig hadde jeg havnet laaaangt bak disse som er HELT i tet og som går på rundgang blant kvinner. Det at jeg faktisk har/får muligheten betyr ikke at jeg er kjip, men jeg ser damer som fortsatt er der nå (var der sist i 2020) som tydeligvis aldri finner noe "bra nok" selv om de ikke akkurat er noe å henge på juletreet selv. Jeg har kompiser som er mindre heldige enn meg med utseendet som knapt har fått en like i hele sitt liv, og mange av dem er fantastiske menn som aldri får en sjanse. De er ikke "mindre pene" heller, bare ikke nok til å konkurrere i tet. Helt gjennomsnittlige+ menn som aldri får en mulighet til å vise at de er gode. Man kan skylde på menn for å dele ut "likes" til alle, men den egentlige makten er det kvinner som har. Og en liten elite av menn. Anonymkode: e0acd...091 Dette er nok erfaringen de fleste sitter med når det gjelder Tinder. 1
t0nje Skrevet 24. mai 2023 #37 Skrevet 24. mai 2023 Det kommer an på hvordan du bruker appen, jeg og sambo møttes gjennom Tinder. Vi startet samtalen for 3,5 år siden og den pågår fortsatt. Vi hadde heller ikke sex på første date 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #38 Skrevet 24. mai 2023 Tinder er hva man bruker det ti. Og man får også respons etter hvordan profilbildene er. Har man halvnakne bilder får man er gris og de seriøse tenker kanskje nei. Har opplevd veldig lite gris på Tinder. Nesten bare seriøse typer. Anonymkode: f66b2...cb5
Martus94 Skrevet 24. mai 2023 #39 Skrevet 24. mai 2023 Vil nok si det samme om Tinder selv eller at man møter noen som ikke er ferdig med ex kjæresten. Vært på noen dater som har vært hyggelig men føler det ikke går noe vei.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #40 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 21.50): Okei Mange likes og mange match. 99% av menn jeg skriver til selv super attraktive svarer. Møtt fem allerede, men alle de vil ha sex på første date, får dem ikke det er jeg plutselig ghostet, Hva er det dem tror om kvinnfolk? at vi bare gir den bort gratis her på tinder?. Skulle jeg tatt imot penger for alle de liggene disse mennene ville at jeg skal ha, hadde jeg nok blitt millionær Chatter med en dame I noen timer for å så møte ha sex gratis for å så gjøre det samme med neste. Er ikke menn ekle? Anonymkode: c0af5...2ab Jo, knip igjen til dem vil ha forhold, gjerne offentlig på Facebook. Seriøst. Anonymkode: 67e6d...de0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå