Gå til innhold

Hvilken brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i mai, og må snart finne en kjole jeg vil ha. Jeg står mellom to kjoler som jeg ikke klarer å velge mellom.

Cassandra

Dynasty

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Dynasty, litt mer spesiell, like detaljene..

Skrevet

Begge var fine. Min stil er mer den første, mens den andre hadde litt kule detaljer... Skulle jeg ha gått i den må jeg nok si den første

Gjest Pecado
Skrevet

Ehh.. Er det en grunn til at jeg ikke får se dem? Står bare forbidden.

Gjest Markblomsten
Skrevet

Begge er jo fine da. Jeg regner med at du har prøvd begge kjolene, og da sitter du kanskje med en liten magefølelse selv. Tror nok jeg personlig liker cassadra. Prøvde den selv, men den så dessverre ikke helt bra ut på min fasong. Når det gjelder den andre kjolen liker jeg den også godt, men ville muligens ikke hatt med skulderstroppene tror jeg.

Skrevet

Jeg har prøvd begge ja, og har skikkelig god følelse for begge to. De sitter kjempefint og jeg føler meg komfortabel i begge. Derfor er jeg så innmari usikker.

Takk for innspillene deres :)

Skrevet

Jeg har også prøvd begge, og endte opp med Dynasty. I Dynasty sa det bare "pang"! Den satt bedre på meg, jeg fikk bedre holdning og følte meg bedre i den. Angret ikke! Brukte ikke stroppene... Så jeg heier på Dynasty jeg da! :ler:

Om det fulgte ned noen magefølelse ved prøvingen, så følg den! Lykke til i valget!

Skrevet
Jeg har også prøvd begge, og endte opp med Dynasty. I Dynasty sa det bare "pang"! Den satt bedre på meg, jeg fikk bedre holdning og følte meg bedre i den. Angret ikke! Brukte ikke stroppene... Så jeg heier på Dynasty jeg da!  :ler:

Om det fulgte ned noen magefølelse ved prøvingen, så følg den! Lykke til i valget!

Går det an å ta av stroppene altså?

Skrevet

Likte helt klart Dynasty best. Både fasongen, mønsteret, bryststykket og ermene. :)

Skrevet
Går det an å ta av stroppene altså?

Jepp! Jeg kjøpte en orginal Maggie Sottero i brudekjolesalong, og da kom kjolen uten påmonterte stropper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...