Gå til innhold

Er frosne blåbær billigere på innvandrerbutikkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid pleid å kjøpe 400 grams pose fra Coop som har pleid å ligge mellom 25 og 33 kr etter prisøkningen. Nå koster den 40 kroner og posen fra First Price nesten det samme. Kan man få tak i dette billigere på innvandrerbutikkene?

Anonymkode: cab56...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke funnet fryste blåbær på asiabutikker her jeg bor (større by). Jeg merket meg jeg også at de var blitt dyre på Rema også. Jeg får kupong på fryste bær på Rema ca en gang i måneden, noen ganger annen hver uke, så handler da. 

Jordbær er billigste fryst per nå, men ikke funnet det heller på asiabutikker. 

AnonymBruker
Skrevet

Innvandrer butikker eller "jallabutikker" har ikke frosne bær, fordi det ikke er vanlig i deres kultur.

Anonymkode: 4f12c...a7c

• Liker 3
Skrevet

Europris kanskje

Skrevet

Skjerpings! "Innvandrerbutikker" og (grøss) "Jallabutikker" er nedsettende begreper som ikke hører hjemme i 2023. Si heller "Internasjonal matbutikk".

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
ruffen29 skrev (1 time siden):

Skjerpings! "Innvandrerbutikker" og (grøss) "Jallabutikker" er nedsettende begreper som ikke hører hjemme i 2023. Si heller "Internasjonal matbutikk".

Helt enig! Fint at du satte fingeren på det, jeg reagerte spesielt på "jallabutikk", men innvandrerbutikk høres jo heller ikke så bra ut. 

• Liker 1
Skrevet
Brunhilde skrev (1 time siden):

Helt enig! Fint at du satte fingeren på det, jeg reagerte spesielt på "jallabutikk", men innvandrerbutikk høres jo heller ikke så bra ut. 

ruffen29 skrev (2 timer siden):

Det norske folk bruker begrep som "jalla". Det norske folk skal ikke bli fortalt hvilke ord de kan og ikke kan bruke. Å bruke norsk vil alltid høre hjemme i Norge.

Skrevet
900 skrev (2 timer siden):

Det norske folk bruker begrep som "jalla". Det norske folk skal ikke bli fortalt hvilke ord de kan og ikke kan bruke. Å bruke norsk vil alltid høre hjemme i Norge.

Drit og dra!

• Liker 2
Skrevet
Brunhilde skrev (47 minutter siden):

Drit og dra!

Drit og dra, blir det norske folk fortalt når de vil seg sitt språk. Glem aldri det.

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (1 time siden):

Drit og dra!

Til Afrika? Har de blåbær der da? Hæ? 

Anonymkode: a14a4...a67

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (5 timer siden):

Den e' brun...

Anonymkode: f7e90...0e5

Skrevet
900 skrev (51 minutter siden):

Drit og dra, blir det norske folk fortalt når de vil seg sitt språk. Glem aldri det.

Du begynner jo virke farlig. Vurderer å kontakte politi og PST om deg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Til Afrika? Har de blåbær der da? Hæ? 

Anonymkode: a14a4...a67

Ja, de har faktisk en art som heter "azorene blåbær". Var det noe annet du lurte på? Hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...