Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Ex-kjæresten min og jeg slo opp for en stund siden. Siden det har jeg og bestekompisen hans snakket mye sammen. Nå nylig blokkerte begge meg plutselig fra Snapchat. Venninnen min kontakten kompisen til exen min og snakket om hva som skjedde. Exen min har tydeligvis fått bestekompisen hans til å blokkere meg og sa «det måtte gjøres og var på tide». Jeg klarer ikke slutte å tenker på det, og kommer meg ikke over exen. 

Hva tolker dere dette som?

Anonymkode: a9dde...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor snakka du med kompisen? For å snakke om og følge med på eksen? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Hvorfor snakka du med kompisen? For å snakke om og følge med på eksen? 

Ble veldig god venn med han. Snakket ikke særlig mye om eksen med han

Endret av Stm123
AnonymBruker
Skrevet

At han er en ex. Er vel ingen grunn til å ha en ex på SoMe.

Anonymkode: 530fd...72c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

Anonymkode: d422d...d41

Gjest Sprite
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei. Ex-kjæresten min og jeg slo opp for en stund siden. Siden det har jeg og bestekompisen hans snakket mye sammen. Nå nylig blokkerte begge meg plutselig fra Snapchat. Venninnen min kontakten kompisen til exen min og snakket om hva som skjedde. Exen min har tydeligvis fått bestekompisen hans til å blokkere meg og sa «det måtte gjøres og var på tide». Jeg klarer ikke slutte å tenker på det, og kommer meg ikke over exen. 

Hva tolker dere dette som?

Anonymkode: a9dde...6de

Er du seriøs? Svirrer det såpass lite oppi der?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor bryr du deg?

Anonymkode: d422d...d41

Er ikke det innlysende? Hun snakker mye med en person og blir plutselig blokkert.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna kompisen. Det er der det ligger. Det finnes mange andre gutter/menn du kn snakke med, bli interessert i enn å ødelegge et vennskap! 

Anonymkode: cbac3...f10

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke tolkes, det er slik at eksen ikke ønsker mer kontakt med deg, og han har sagt i fra til kompisen om det, og kompisen respekterer det og setter eksen/sin kompis høyere enn deg, og har derfor blokkert deg han også. Ikke fordi du har sagt noe galt eller noe, men han prioriteter kameraten sin framfor deg, han vil ikke lage drama eller ødelegge vennskapet. Det er mellom de to, og du bør derfor la være å lage drama. Ikke involver kompiser og venninner noe mer, lykke til med kjærlighetssorgen, eksen din kan ikke hjelpe deg med den, det vil gjøre vondt verre å ha mer kontakt.

Anonymkode: 551b2...f5a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen din trenger avstand. Han ser for seg at du og kompisen har noe på gang, og han får ikke akkurat avstand hvis du og kompisen er sammen mye. Selv ikke om dere kun er venner.

Anonymkode: ac468...727

Skrevet

Tror nok ikje han liker at du har kontakt med en venn av ham. Kanskje han va ham om å velge. Det hadde jeg gjort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...