Pasha Skrevet 8. januar 2006 #1 Del Skrevet 8. januar 2006 Iceland air British airways Continental airlines ? (skal ha fly retur fra Baltimore. og dit er det disse som flyr har jeg funnet ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 8. januar 2006 #2 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg liker veldig godt continental, men så har jeg ikke flydd med noen av de to andre heller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg har selv flydd med iceland air.. men det er 8 år siden. Det som jeg vet at folk sier er positivt med dem er at de har kort ventetid ved mellomlandinger. + at flyplassen på island er ganske liten så ting går raskt og kjapt der. Skal ha tur til new york og retur fra baltimore..så det er litt vansklig å finne priser da.. Så hvem som er best prismessig er jeg litt usikker på. Har hørt forskjellig fra forskjellige folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #4 Del Skrevet 8. januar 2006 Nå har du jo selv erfaring med Icelandair - jeg synes det var litt trangt ombord der. De andre alternativene har jeg ikke flydd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 8. januar 2006 Hadde ganske god plass jeg da.. Men jeg er ikke så stor av meg. og da vi reiste var jeg vel 14 år.. så da trengte jeg heller ikke så stor plass. Sambo er 183 cm så det kan kanskje bli litt trangt for han da.. (jeg med mine 158 cm får stort sett plass over alt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #6 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har også en mann som trenger stor plass til beina... Møt opp tidlig og be om å få sitte ved nødutgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #7 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har også en mann som trenger stor plass til beina... Møt opp tidlig og be om å få sitte ved nødutgang. ← Det er ikke alltid så lett å få til på lange flyreiser, fordi seteplassene stort sett fordeles ved bestilling, og de aller fleste flighter er fulle, så det er ikke så lett å få byttet plass på avreisedagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 11. januar 2006 det ble airfrance til og klm tilbake (valgte å reise hjem fra washington i steden for baltimore og da sparte jeg en 1000 lapp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå