Gå til innhold

brystforstørrelse erfaringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! har noen erfaringer med subpectoral brystforstørrelse? jeg skal ha en konsultasjon for forstørrelse med silikon nå snart. 

Jeg ønsker et så naturlig resultat som mulig, og tenker på silikon i forbindelse med at jeg var svært undervektig gjennom hele pubertetsalderen, og derfor ikke har bryster. fyller ikke en a-cup, er ikke kun at jeg synes de er litt små. 

vil gjerne høre erfaringer om resultatet så naturlig ut, hvor vondt det var, og også hvor lenge man evt forventer å være borte fra jobb - og om man heller ikke vil klare kontorarbeid etter noen dagers hvile??

Anonymkode: 5d955...9fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du lurer sikkert ikke på det, men jeg skulle ønske noen sa noe til meg da jeg skal putte dem i. IKKE GJØR DET. 

Anonymkode: ae86c...7ca

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du lurer sikkert ikke på det, men jeg skulle ønske noen sa noe til meg da jeg skal putte dem i. IKKE GJØR DET. 

Anonymkode: ae86c...7ca

vil du fortelle om hvorfor? har ikke bestemt meg enda, så er åpen for å høre negative erfaringer med å legge seg under kniven..

Anonymkode: 5d955...9fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok silikon (under muskel) og løft, etter å alltid hatt store bryster, men mistet alt innhold etter vektnedgang og svangerskap. Så er litt forskjell fra deg, men når det gjelder smerter og jobb så var jeg hjemme i en uke med hjemmekontor de to siste dagene. Hadde en 3-åring alene fra dag 1, gikk helt fint. 

Gjorde det i fjor, angrer foreløpig ikke 😊

Anonymkode: 0dca9...19f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra ingen pupp til 230 ml passet fint til min kropp. Under muskel. 10 år siden og har ikke angret, men når de skal ut så kommer det ikke nye inn ;)

Anonymkode: 3bbbe...4d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv heller å trene brystmusklene.

Ingen trenger å stappe fremmedlegemer i kroppen sin for å føle seg bra nok.

Anonymkode: bc47d...f63

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke sett på mulighet for bruk av eget fett da? 

Anonymkode: 52baa...00f

AnonymBruker
Skrevet

La inn over muskel. Operasjon torsdag. Ferie torsdag og fredag og tilbake på kontoret mandag. Under muskel er nok bedre (men vondere) Mine pupper ser sånn passe naturlig ut uten klær - litt for mye strutt 😜

Anonymkode: 31b82...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...