AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Jeg har nettop flyttet inn i et kollektiv i Oslo. Er fra ei lita bygd nær Rjukan så kjenner faktisk ikke så mange mennesker. Bor nå til å begynne sammen med en fyr som kanskje er i slutten av 20 årene eller begynnelsen av 30 årene. Han er ikke Norsk, men han er utrolig hyggelig og hjelpsom, men kan ikke holde en samtale. Han svarer kort og til tider ignorerer meg, skjønner da at han ikke er gira, men noen ganger går han rundt naken med ståtiss, så da må han da være interessert?, men igjen holder ikke samtaler og lever i sin egen boble. Prøver å bli kjent med noen andre og det er faktisk litt enklere, særlig på utesteder og sånt, men vil helst komme i god tone med han siden vi bor jo sammen og føler jeg kjenner han så og si. Noen som kan tolke dette og gi meg tips hvordan jeg skal bli bedre kjent med han og om dere tror han kan bli kjæresten min? Jente, 23 Anonymkode: 20198...6d6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Hvis han går rundt med en hard pikk vil jeg anta han hinter til et ligg, men ellers du beskriver virker han som han ikke ønsker noe mer. Anonymkode: 4f1d6...6e9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 Gå rundt naken du også da vel, så ser du hva som skjer da. Anonymkode: 1fde2...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Hvorfor vil du bli bedre kjent med en sånn raring? Anonymkode: f6266...f5b 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 Han høres ikke normal ut. I et bokollektiv går man ikke rundt naken og viser ståkuken sin. Hadde prøvd å finne meg et annet sted å bo. Anonymkode: 89485...3bc 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 Har du hatt flere tråder om denne fyren forresten? Dette hørtes veldig kjent ut. Anonymkode: 89485...3bc
Miaiai Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 Høres jo ikke helt ut som han ønsker og være kjæreste, men siden du bor der så kan det være lett tilgenglig sex. Virker litt merkelig den typen. Men selv om menn har ståtiss, så ville jeg ikke lagt noe vekt på om han ønsker deg som kjæreste. Mulig dette er hans personligheten. At han plutselig trenger space og andre ganger klarer og være sosial. Vil du noe mere med han, så ikke hopp på han og gi sex før du vet om han har noe mere interesse av et mulig forhold som kjærester. Ellers er jeg redd du ender opp som et lett tilgenglig ligg. Ønsker du kun og kose uten forpliktelser kjør på
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 Denne historien har du prøvd deg på før, 0/10. Anonymkode: 7ab2d...229 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå