AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Jeg har pga sykdom gått ned nesten 20 kg. Akkurat vektnedgangen ser jeg på som en positiv bivirkning😊 Men jeg har hele livet vært overvektig og hatet klesshopping/klær generelt. Alt har handlet om å finne noe jeg orker å ha på meg og som skjuler diverse problemområder. Dette har ført til en garderobe som er veldig tilfeldig sammensatt. Jeg har ingen stil, og vet egentlig ikke hva som kler meg og kroppen. Har vurdert "personlig shopper" på kjøpesenter, men ser for meg at dette fort blir veldig dyrt (koster jo bare for å få prate med personen). Er det teit å gå inn på feks Vero Moda/Lindex og spørre om hjelp til en slags basisgarderobe? Tror dere de kan ta seg tid til det? Jeg er ikke i jobb, så kan gå en onsdag formiddag liksom 🙂 Ellers noen tips til å klare å opparbeide seg en garderobe? 😂 Prøver å se på nett osv, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Anonymkode: ad246...15c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Jeg tror de ansatte bare vil like en sånn oppgave! Men lurt å gå på et rolig tidspunkt, og så er det jo sånn at man kan møte på mye forskjellig - er vel ikke sånn at alle som jobber der har så mye kompetanse på området. Personlige shoppere på kjøpesenter har nok mer kunnskap, og på noen steder trodde jeg slike var gratis? Ellers - se på Instagram, i magasiner osv. Prøv å finn ut hva du liker, og hva slags klær som vil passe deg og HVs du trenger. Er det en kjendis du synes kler seg fint? (Og som kanskje også likner på deg?) -la deg inspirere. Anonymkode: b76ee...21d 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 Det er slik mange menn handler klær. Kjør på! Anonymkode: 3f085...7d7 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Som tidligere ansatt i Vero Moda vil jeg si at du absolutt må spørre om slik hjelp. Det er så hyggelig og givende å faktisk kunne bidra med kunnskap og råd til kunder som trenger det 😊 Det skjedde ikke så ofte, for de fleste nordmenn vil bare titte på egenhånd… Våg å spørre, det er derfor de ansatte er der 😊 Anonymkode: 16b18...662 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Jeg jobber i klesbutikk og hadde likt en sånn oppgave veldig godt. Men kan være greit å si et sånn ca budsjett, for det kan være litt vanskelig å vite hva folk synes er for dyrt siden det varierer så veldig😅 Anonymkode: 81ba9...d8e 1 1
KatteLatte Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 https://www.lindex.com/no/dame/personal-shopper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå