AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Hei hei. Skal i år på første utenlands jentetur til London med min datter på 9 år. Vi gleder oss stort, og er godt igang med å finne ut hvor vi vil neste år 😅 Tenker først og fremst ikke på typiske syden destinasjoner, da datteren min ikke syns varmen er så veldig interessant 😅 Har du noen litt utenfor boksen reisemål jeg kunne sjekket ut, nøl ikke med å svare 😀 Anonymkode: 7aec7...82a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Barcelona er fantastisk! Masse å ting å gjøre og se på, deilig mat, flott arkitektur og masse shoppingmuligheter. Madrid er også en utrolig undervurdert by men ville dog styrt unna om dere tenker midt på sommeren, da det blir innmari varmt der. Andre reisemål jeg kan anbefale er: København Lisboa Amsterdam New York Valencia Roma Nice Cape Town Anonymkode: c34cd...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Kan føye Paris til den lista, særlig hvis du kan et minimum fransk. Følg med på hva hun eventuelt lærer om andre land på skolen, det er gøy å se berømte steder med egne øyne etter at man har hørt litt om dem. Anonymkode: 6c8ff...622 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 Edinburgh. Vi var der når barna var 9 og 11. De har flere museumer rettet mot barn,en tur opp til Edinburgh Castle,mate ekorn i royal botanic garden,tur til old town med mange smale smug og små søte butikker for å nevne noe Anonymkode: f4503...20e 1 1
Tomas77 Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 (endret) Edinburgh som andre nevner. London har alt. Roma er fantastisk, bare ikke dra midt på sommeren. Liverpool har utrolig mye kultur og blir litt glemt fordi alle tenker på den som kun fotballby men det er masse musikk, theater, parkliv, kule restauranter osv der. Og York. Utrolig fin liten by som også har masse Harry Potter greier siden den har vært kulisse i en del scener. Endret 23. mai 2023 av Tomas77 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 Budapest! Hvis du vil reise litt lenger/bruke mer penger, hva med NYC eller Disney World/Florida? Anonymkode: 6428b...9af 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #9 Skrevet 24. mai 2023 Mye fint å se i Polen også. Krakow er nydelig. Anonymkode: f2a8d...c56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå