Gå til innhold

Kan jeg sende han melding, eller er det creepy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et godt øye til en mann på nabokontoret. Vi har ikke utveksla ord, men vi har utveksla blikk.

Så til problemet. Jeg hadde min siste dag på jobb sist fredag. I min siste uke på jobb hadde jeg manet meg opp, og skulle snakke med han hvis jeg fekk muligheten. 

Men sist uke var jo litt amputert, og han var ikkje på jobb noen av dagene (som eg så i alle fall). 

Så nå har eg sluttet i jobben, men eg klarer jo ikkje slutte å tenke på han. 

Eg har via firmasiden funnet navnet hans. Kan eg sende han ei melding? Eller er det creepy? Kan ikke se via sosiale medier om han er i et forhold. 

Anonymkode: 7c14b...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke creepy å sende en melding der du skriver at du har sluttet, og beklager at du ikke fikk takket for deg, og sagt ordentlig farvel til alle. Er han interessert så svarer han noe mer enn "Lykke til!"
Får du en slapp respons så gir vel svaret seg selv...

• Liker 17
Skrevet

Yeep det andro sa 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

gjør det. Og fortell oss fortsettelsen 

Anonymkode: 0bd82...f14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (2 minutter siden):

Det er ikke creepy å sende en melding der du skriver at du har sluttet, og beklager at du ikke fikk takket for deg, og sagt ordentlig farvel til alle. Er han interessert så svarer han noe mer enn "Lykke til!"
Får du en slapp respons så gir vel svaret seg selv...

Takk for godt forslag. 

Vil presisere at vi ikke jobber i samme firma. Og vi har aldri snakket sammen. Så det vil jo virke snodig at jeg skulle sagt farvel til han. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

gjør det. Og fortell oss fortsettelsen 

Det er spennende når det gjelder andre, da tar eg frem popcornet. Men når det gjelder meg selv blir jeg usikker på om eg tør! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når det gjelder meg selv blir jeg usikker på om eg tør! 

kjenner meg igjen der. Men du er tøffere enn meg - det er jeg sikker på. Dessuten, om han ikke svarer så er du jo uansett borte fra vinduet vis-à-vis, og du trenger ikke å se ham igjen noensinne 

• Liker 5
Skrevet

Hva er det verste som kan skje om du sender den meldingen? At du får nei, sant? Gjør det egentlig noe?

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde syntes det hadde vært litt rart og creepy, og hadde ikke engang vurdert å sende meldingen med mindre jeg er 100% sikker på at han er singel, og det andre er at menn vet hva de vil ha og vil løpe etter til de får det, så om han ikke har sagt noe til deg før du slutta sier meg at han kanskje ikke er så gira

Anonymkode: 499ad...dca

Jeg er jo enig. Hadde selv syntes det hadde vært creepy. 

Til mitt forsvar virker det som han har prøvd å tilnærme seg meg. Men eg er så sjenert, og løper omtrent i motsatt retning når jeg ser han. Så jeg har ikke gitt han sjansen. Men dette kan selvsagt være ønsketenkning. 

Han vet for øvrig ikke at jeg skulle slutte i jobben. 

Skrevet

Gjør det! Noen sjanser må man ta og du har ingenting å tape på en hyggelig melding. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke gå inn på profilen hans på Facebook i tilfelle han får meg opp som benkeforslag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tør ikke gå inn på profilen hans på Facebook i tilfelle han får meg opp som benkeforslag. 

Venneforslag**

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

kjenner meg igjen der. Men du er tøffere enn meg - det er jeg sikker på. Dessuten, om han ikke svarer så er du jo uansett borte fra vinduet vis-à-vis, og du trenger ikke å se ham igjen noensinne 

Det har du rett i. 

Men det er likevel litt pinlig å ikke ha turt å prate med han på jobb. For så å søke opp firmasiden, lete igjennom de ansatte😭 og deretter google han. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke pinlig. Nettopp av den grunn at dersom det skulle vise seg å bli en ubehagelig stemning mellom dere, så ville du fremdeles måtte sitte å se ham i vinduet på nabokontoret. 

Nå har du mer avstand, så hvis det skulle gå skeis er det ikke videre tragisk, for han er jo da likevel utenfor synsvidde. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ventet en måneds tid eller to å sett om han lette etter meg først. 

Anonymkode: 0838b...7f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb var det? Jeg hadde stukket innom for å "sjekke noe jeg hadde glemt" eller hilse på kollegaer eller whatever først. Hvilken grunn som helst i verden, og er han der da, smil bredt og si hei! Se responsen. 

Anonymkode: 2c9e2...1cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, jeg hadde syntes det hadde vært litt rart og creepy, og hadde ikke engang vurdert å sende meldingen med mindre jeg er 100% sikker på at han er singel, og det andre er at menn vet hva de vil ha og vil løpe etter til de får det, så om han ikke har sagt noe til deg før du slutta sier meg at han kanskje ikke er så gira

Anonymkode: 499ad...dca

Det er en sannhet med modifikasjoner. Noen menn tar ikke initiativet selv om de er interesserte, noen menn er også sjenerte. Noen menn syns det er greit at dama tar kontakt. 

TS, jeg syns du burde ta sjansen. Det er ingen som blir ødelagt av at du tar en sjanse og sender en melding. Enten får du svar og alt er bra, eller så får du ikke svar (eller "takk for interessen, men jeg er opptatt"). 

Anonymkode: c6674...ce9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å ha lite respekt til mennesker? å ha godt øye, hva betyr det`du må slutte å være prederator å  la folk være i fred. Nei ikke send han melding når du ikke kjenner han og ja det er creepy.

Anonymkode: 7d852...dd7

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å finne ham på Tinder? 

Anonymkode: 4900f...dac

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

menn vet hva de vil ha og vil løpe etter til de får det, så om han ikke har sagt noe til deg før du slutta sier meg at han kanskje ikke er så gira

Alt det merkelige man skal lese på KG altså 😂 Selvsagt gjør ikke menn flest det, for noe sludder.

Og hvorfor skulle en fremmed mann ts aldri ha snakket med ha noen som helst mening om ts egentlig?

Anonymkode: 818b9...23a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...