Gå til innhold

Menn som er ivrige tekstene, og så stille

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske så ny på dette med å bli kjent med menn via dating på nett. Men jeg merker at de jeg begynner å skrive med ofte er veldig "på" en god en stund, sender i overkant mye meldinger, og så dør det plutselig ut. Vi kan ha kjempegod kjempegod og praten flyter lett, vi tar initiativ begge to, men mest han. 

Men jeg skjønner liksom ikke hvorfor det blir stille etter et par uker? Jeg har tenkt at neste steg er at vi møtes, for vi har blitt ganske godt kjent via meldinger, føler jeg. 

Jeg vet jeg har gode sosiale evner, og jeg er normal, oppegående og avbalansert 🙂

Er det ofte at det dukker opp en ny, kanskje? Som er mer spennende?

Anonymkode: 953b0...8e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som gidder å chatte i flere uker før et treff, så sikkert noen av de som går lei chattinga. 

Anonymkode: e81be...798

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Det er stor forskjell på folk, i tillegg til at det er en balanse. De som chatter i vei i ukesvis, uten å nevne treff,  har trolig ikke tenkt å møte deg. Å ta opp forventninger til kontakt og fremdrift,  er helt innafor. Når det har dødd ut, så er det gjerne for sent. 

Anonymkode: 27a25...28f

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn ber meg ganske kjapt ut hvis de er seriøse og interessert, med kjapt mener jeg at de spør innen en uke (ikke de som spør samme time😆). De som skal drive å chatte i ukesvis har faktisk aldri bedt meg ut eller takket ja til treff om jeg har spurt, de overser den biten og fortsetter gjerne å chatte som er totalt gjesp 

Anonymkode: 3a526...764

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...