Gå til innhold

Det skal komme en mann fra kommunen hjem til meg, og jeg er ukomfortabel med menn. Blir så dårlig. Er jeg diskriminerende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer en kvinnelig vernepleier fra kommunen hjem til meg en gang i uka, og siden hun skal jobbe i team har hun fått en mannlig vernepleier som kollega. 

Nå skal de begge komme hjem til meg og jeg føler meg så syk og dårlig av tanken. Orker ikke ha en fremmed mann inn i hjemmet mitt... Tør ikke si ifra for jeg føler meg så diskriminerende, men redd jeg får sammenbrudd og føle meg ekkel og fæl. 

Og hva vil naboene tro... Kanskje de tror jeg er en hore... Jeg har autisme og har opplevd overgrep, og har gått til Dps i mange år før jeg nylig fikk diagnosen... 

Anonymkode: 65f34...4fd

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Naboene kommer ikke til å tro du er en hore.

Du kan ringe å forklare situasjonen. Jeg har ofte måtte ta andre sine pasienter på sykehuset fordi de ikke har villet hatt menn inn, av og til er det omvendt at det er unge mannlige pasienter som ikke vil damer inn. 

Anonymkode: 5d9ca...e40

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen har ingen interesse av deg. Han ser på deg som har ser på en plante.

Anonymkode: fead8...754

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mannen har ingen interesse av deg. Han ser på deg som har ser på en plante.

Anonymkode: fead8...754

Det vet jeg, men det har ingenting med saken å gjøre. Det er den grusomme følelsen som er vanskelig og jeg blir psykisk dårlig av det. 

Anonymkode: 65f34...4fd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bare forklare den kvinnelige vernepleieren at du er ukomfortabel medet fordi du har opplevd overgrep. Da tar de hensyn til det. 

Anonymkode: ca1cb...b31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må si fra at du er ukomfortabel med en mann så tar de hensyn ❤️

Anonymkode: 95acb...882

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...