Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Det er lenge siden jeg har hatt kjæreste og lurer litt på hvor vanlig det er å være fysiske med hverandre i offentligheten.

Altså holde hender, stryke på ryggen, på låret, et kjapt kyss osv. 

Vanlig eller ikke vanlig? 

Anonymkode: ba646...d37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid lurt på hva denne håndholdingen skal tjene til.

Anonymkode: b9159...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Får jeg ikke en sånn kjæreste, kan det være det samme. Gjelder så lenge jeg lever.

Anonymkode: 7ce11...cdb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvem bryr seg om hvor vanlig det er

Anonymkode: 9ee8d...dd4

Det kan du si, ble bare nysgjerrig etter å ha møtt en mann som gjerne ville være med med men som omtrent hoppet unna om jeg var borti ham fysisk i offentligheten. Jeg er vant til å klemme venner, stryke på ryggen osv. Så det har skikkelig rart å være med en mann som, i offentligheten, var helt motsatt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Får jeg ikke en sånn kjæreste, kan det være det samme. Gjelder så lenge jeg lever.

Anonymkode: 7ce11...cdb

Ja, jeg tror faktisk jeg må tenke sånn jeg også, for det føltes som om jeg måtte passe på å ikke "tråkke feil" med denne mannen -ønsker meg nok en mann som kommer å legger armene rundt meg når han ser meg :)

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har alltid lurt på hva denne håndholdingen skal tjene til.

Så du er en av "dem"! Kan du fortelle litt om hvordan dette føles for deg? Holder du hender selv om det ikke gir deg noe? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du er en av "dem"! Kan du fortelle litt om hvordan dette føles for deg? Holder du hender selv om det ikke gir deg noe? 

Lurer bare på hva det skal være godt for.

Skrevet (endret)

Fysisk nærhet er viktig for meg, og jeg matcher vel egentlig bare med dem som har samme behovet for å gi og få bekreftelser ved berøring. Kunne gi et lite stryk over armen, et klapp på skuldra, få en hånd på kneet osv.
Dersom hen hadde syntes at det var pinlig eller ubehagelig så tror jeg at jeg hadde slitt litt.

Endret av Andro
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i over 20 år og vi holder stadig hender når vi er ute. Kjekk måte å holde sammen på. Sjeldent vi mister hverandre i butikken.

De færreste som egentlig har et problem med offentlige kjærtegn vil jeg tro. Problemet ligger kanskje i selve personen som oppfatter det som ubehagelig der og da? Eller kanskje blir sjenert? Man vet ikke hvorfor med mindre man faktisk snakker sammen.

Anonymkode: c8951...199

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger jo ikke ha kjæreste for å vite hvor vanlig det er. Jeg har vært singel lenge, men jeg er fortsatt ute blant folk...

Anonymkode: 79e08...190

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Lurer bare på hva det skal være godt for.

Det er godt for meg. 🤝🏻😊

Anonymkode: b7fc2...bdd

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Kommer an på personligheten... 

Skrevet

Vi er begge veldig fysiske, så svaret gir seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40+ og dater menn på egen alder, samtlige har vært fysiske når vi har vært ute. Holde hender, holde rundt, kysse, sitte inntil etc. Veldig koselig. Man trenger jo ikke råkline (men det har skjedd), det kan jeg skjønne at ikke alle vil, selv jeg blir litt flau da😄 Jeg kunne ikke vært med en som knapt tok på meg når vi var utenfor døra.

Anonymkode: b33a0...403

• Liker 2
Gjest Tøffenbøffen
Skrevet (endret)

..

Endret av Tøffenbøffen
AnonymBruker
Skrevet

ikke når man er 25+

synes det er normalt når tenåringer gjør det, selvom jeg har sett 50+, noe så ekkelt

Anonymkode: 240f8...5dc

AnonymBruker
Skrevet
Tøffenbøffen skrev (Akkurat nå):

Har et gammelt ektepar på 80 + i nabolaget. De leier på tur. Det er vakkert! Sånn vil jeg og kona ha det når vi blir like gamle. 

Æsj.

Anonymkode: 240f8...5dc

Gjest Tøffenbøffen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 16.07):

Æsj.

Anonymkode: 240f8...5dc.

Endret av Tøffenbøffen
AnonymBruker
Skrevet

Holde hender er vel vanlig. En kjapp suss og klem og når man møtes/går fra hverandre. Menn som er så usikre at de ikke tør å vise nærhet til kjæresten sin i offentligheten gidder jeg ikke med:p 

Anonymkode: 2cf66...78f

• Liker 2
Skrevet

Mannen min holder meg i hånden når vi er på kjøpesenteret for å hindre meg i å shoppe 😂 Neida, vi holder hender, stryker på hver andre, klemmer og kysser når vi ser hverandre. Berøring er heldigvis begges kjærlighetsspråk 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...