Gå til innhold

Som går etter unge kvinner er de mentalt tilbakestående?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neon venner av meg mener at de mennene som går etter unge kvinner, f.eks mellom 12 og 15 år yngre, er tilbakestående. De mennene er utrolig fine, har høyere utdannelse, tjener 1 mill i året.  Så velger de ei pen jente på 25-26. Pen hun og. Jeg selv dater en som er snart 40. Dette føler jeg blir normalisert. Men hvordan kan man avvise en mann som ser sexy ut og som Paul Walker...tror enhver dame ville hatt en sånn mann. Man klarer ikke å la være. Han er mere gira enn jeg er, han spør masse om å møtes og slikt

Anonymkode: a24d6...31d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke mentalt tilbakestående er riktig begrep nei, vil heller si midtlivskrise.

Anonymkode: e0ed3...e12

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Synd at mennesker skal ha så lite forståelse for at ikke alle føler eller velger det samme. 🤷‍♂️

Anonymkode: dc997...c83

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare ikke forvent for mye,,,så går det bra....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Emosjonelt tilbakestående eller følelsesmessig underutviklet er kanskje mer treffende karakteristikker. Men noe grunnleggende må jo ha gått galt, eller stoppet opp, i den menneskelige modningsprosessen.

Anonymkode: 3f02a...4eb

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Neon venner av meg mener at de mennene som går etter unge kvinner, f.eks mellom 12 og 15 år yngre, er tilbakestående. De mennene er utrolig fine, har høyere utdannelse, tjener 1 mill i året.  Så velger de ei pen jente på 25-26. Pen hun og. Jeg selv dater en som er snart 40. Dette føler jeg blir normalisert. Men hvordan kan man avvise en mann som ser sexy ut og som Paul Walker...tror enhver dame ville hatt en sånn mann. Man klarer ikke å la være. Han er mere gira enn jeg er, han spør masse om å møtes og slikt

Regel nr 1 for folk i ufordelaktig posisjon: alt det som er utenfor ens egen evne, må snakkes ned, sånn at det ikke tolkes som at man selv er utilstrekkelig av andre(og seg selv). 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lt.Dan skrev (5 minutter siden):

Regel nr 1 for folk i ufordelaktig posisjon: alt det som er utenfor ens egen evne, må snakkes ned, sånn at det ikke tolkes som at man selv er utilstrekkelig av andre(og seg selv). 

Hvis du ikke kan bidra med annet enn avsporinger, burde du holde kjeft til du evt måtte ha noe å si til det som er spørsmålet i HI.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjenner meg ikke igjen i at de mest attraktive mennene på 40+ er sammen med 25-åringer. 

Anonymkode: 81b3c...243

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Synd at mennesker skal ha så lite forståelse for at ikke alle føler eller velger det samme. 🤷‍♂️

Anonymkode: dc997...c83

Norge i et nøtteskall.

"Alle som ikke mener det samme som meg er idioter/ondskapsfulle."

Anonymkode: 24dc2...f1c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du ikke kan bidra med annet enn avsporinger, burde du holde kjeft til du evt måtte ha noe å si til det som er spørsmålet i HI.

Ok, spesialsvar kun til deg, som ikke evner å lese mellom linjene og må ha svaret besvart med hovedspørsmålet bakt inn som start på besvarelsen:

..NEI, menn som går etter unge kvinner er ikke mentalt tilbakestående. De går rett og slett etter det de har lyst på(og tydeligvis kan få, utifra HI sine venners store irritasjon). Som art, er vi mennesker slik at vi ofte snakker ned andre som har noe vi selv ikke har, eller kan få. Det være seg fin bil, attraktiv kjæreste, fint hus, ikke skakkjørt økonomi, god helse osv. Dette er menneskehjernens forsvarsmekanisme for å rasjonalisere eget ståsted uten å være for streng i forhold til egne valg og forutsetninger, som på sikt, ellers kunne ført til depresjon.

Les mer på https://www.webpsykologen.no/artikler/psykisk-forsvar-i-hverdagen/

Fornøyd?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neida, de er faktisk ganske så oppegående og flere menn burde lære av dem. De forsøker å fange opp damene før de blir for ødelagte og oppbrukte til at det er mulig å involvere seg og binde seg til dem på lang sikt. Jeg har ingen problemer med å forstå det.

Anonymkode: e950a...4c0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kjenner meg ikke igjen i at de mest attraktive mennene på 40+ er sammen med 25-åringer. 

Anonymkode: 81b3c...243

Enig i det. Når gjennomsnitts-Ola vil ha 20 år yngre dame ender han selvfølgelig opp med et eller annet veldig rart ettersom gjrnnomsnittskvinnen selvfølgelig ikke er interessert i en 20 år eldre kar. Skjønner ikke at de ikke ser det...

Anonymkode: 93a1c...234

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør det, og folk flest bør lære av meg siden jeg er smartere enn 96% av befolkningen. Og tjener mer enn 99% av befolkningen. Fakta.

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan er neon folk?

Anonymkode: 44496...378

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner taper seg fortere. Ikke rart de beste mennene går etter yngre damer. 

Anonymkode: 756b9...bf9

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neida, de er faktisk ganske så oppegående og flere menn burde lære av dem. De forsøker å fange opp damene før de blir for ødelagte og oppbrukte til at det er mulig å involvere seg og binde seg til dem på lang sikt. Jeg har ingen problemer med å forstå det.

Anonymkode: e950a...4c0

Men selv blir de ikke ødelagte av å ligge med mange eller av tidens tann?

Anonymkode: 37f39...4f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men selv blir de ikke ødelagte av å ligge med mange eller av tidens tann?

Anonymkode: 37f39...4f9

Ts her. Slapp av det er ikke alle menn som ligger rundt, jenter gjør det å. Har venniner som har liggi med 70-80 stk. mannen jeg snakker om har bare hatt seriøse forhold og ikke liggi med mange😊 

AnonymBruker
Skrevet

Menn har alltid, og vil alltid, veid utseende hos partner veldig høyt. Selvsagt går selvsikre menn ofte for yngre kvinner. Det er slik naturen har laget oss mennesker.

Anonymkode: 24dc2...f1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Helt naturlig, menn tiltrekkes av ungdommelighet.

Verre er det ikke.

Anonymkode: 74df4...a6b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvis man tenker på det mentale så kan det være veldig stor forskjell på jenter i 22 årsalderen og damer på 25. Det finnes en del damer på 25 som er modne nok til å fungere godt sammen med middelaldrende og pensjonister. Den mentale forskjellen på 22 og 25 kan være større enn forskjellen på 25 og 50.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...