AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Det er jo et nytt virus. Kan det medføre at det dukker opp helt nye symptomer som legene er ukjente med? Jeg fikk Corona for et år siden. På dag tre, så ble pekefingrene mine stive. Jeg opplever ofte "støt" gjennom fingre og tær. Det er en verkende smerte. Jeg merker det spesielt når det er væromslag, og hvis jeg spiser noe som er surt. Fastlegen trodde først det var leddgikt ( da jeg hadde antistoffer), men blodprøve og røntgen har ikke vist noe revmatisk. Jeg synes det er så rart at det ikke finner noe ut av meg, De er bare opptatt av å fortelle meg at det ikke er farlig å ha smerter, ( som om det var det jeg var mest redd for). Noen ideer på hva det kan være for noe? Kan infeksjoner gi slike symptomer over et år senere? Anonymkode: 75713...11a
Perelandra Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger, helseskadelig innhold / innhold KG ikke ønsker å assosieres med (antivaksine), spekulasjoner og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 24. mai 2023 av Perelandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå