Pipaluk Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Jeg vil gjerne være forberedt. Sist gang var jeg på en japansk restaurant og bestilte kylling teriaki. Det var ti små kyllingbiter og en liten bolle med ris ved siden av. Skulle tro det var en forrett. Og det mener de at man skal bli mett av. Det endte med at jeg måtte kjøpe meg mat i en butikk etterpå. Betalte rundt 250 kroner for maten. Hva er deres erfaringer? hvor bør jeg ikke spise hvis jeg er sulten?
Grüner Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Det er vel hos de dyreste restaurantene du får minst for pengene?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 Coyo. Per rett koster ca 200 kr og det virker som om målet er at man skal bestille flere retter gjennom hele restaurantbesøket. Jeg er en relativt inaktiv kvinne, spiser som en fugl, ligger i den lavere enden av bmiskalaen, og selv etter to retter og. alkohol så var det altfor lite mat (satt der fremdeles sulten). Beliggenheten deres er jo ypperlig og det er tydelig at det er det man betaler for. Maten var så som så, men ikke verdt 800+ kr per person for å fremdeles sitte der sulten Anonymkode: 9bc5d...d39 2
Pipaluk Skrevet 23. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2023 Grüner skrev (5 minutter siden): Det er vel hos de dyreste restaurantene du får minst for pengene? ikke alltid. Har fått mye mat hos både billige og dyre restauranter.
Grüner Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 Pipaluk skrev (1 minutt siden): ikke alltid. Har fått mye mat hos både billige og dyre restauranter. Men du må uansett betale mer på en dyr restaurant, og spørsmålet var faktisk hvor du fikk minst for pengene, ikke hvor du fikk lite mat 😉
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 Fikk ganske lite mat på Maaemo i forhold til prisen i hvert fall. Om man KUN skal måle i mengde. Anonymkode: 8ce10...d4a
visp Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 Jeg syns det alltid serveres altfor mye mat. Taverna derimot serverer normale porsjoner. Men om du skal spise alt du klarer for en viss sum, så lønner det seg vel å gå på noe "spis så mye du vil"-opplegg? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå