AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Del Skrevet 23. mai 2023 Drikker dere kaffe iforkant/etter innsett? Anonymkode: 8d26f...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Del Skrevet 23. mai 2023 Jeg drakk en kopp om dagen. Da jeg ble gravid, ble jeg så veldig redd for at det skulle gå galt at jeg kuttet ut kaffe helt etter positiv test. Men jeg tenker ikke det er nødvendig, det bare kjentes godt å gjøre. Litt senere fikk jeg helt avsmak på kaffe. Anonymkode: 7b91f...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Del Skrevet 23. mai 2023 Finland er det mest kaffedrikkende folkeslaget i verden, og de har klart å forplante seg og bli 5,5 millioner innbyggere. Det skader nok ikke å ta seg en kaffekopp den dagen man har tenkt å bli gravid. Helt seriøst. Faktisk er Finland det eneste landet i verden der det er nedfelt i arbeidsloven at man har krav på TO 15 minutters kaffepauser i løpet av arbeidsdagen, i tillegg til den vanlige lunsjpausen altså. Anonymkode: e6a03...8f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Del Skrevet 23. mai 2023 Bare å drikke Anonymkode: 099ce...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå